Gå til innhold

Diablo II fikk nettopp sin første oppdatering på 5 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, selv håpet jeg at vi skulle ende opp med en HD-remake av både Diablo 2 og Warcraft 3 etter at de stillingene ble utlyst hos Blizzard for en tid tilbake. Diablo 2 kjører som sagt i en oppløsning på 800x600, og skal man strekke den ut slik at piksel-forholdet blir 2:1, trenger man en skjerm som er enten QHD eller 4K. Full-HD mangler de 1200 pikslene i høyden, så her må man ende opp med et strukket, ukorrekt bilde, eller et lite bilde på 800x600.

 

Uansett, i mitt tilfelle skal jeg snart skaffe meg en 1440p/QHD skjerm, så da blir det Diablo 2 i Windowed-mode, bruke Windows Magnifier appen for å forstørre alt 2:1 og nyte Diablo 2 slik som det ble gjort tilbake i tid :)

 

 

For å gå litt off-topic, er det nærmeste vi kan nå en skikkelig Warcraft 3 HD versjon den modden til Starcraft 2 som heter Armies of Azeroth.

Lenke til kommentar

 

For min del har jeg aldri rørt online eller multiplayer i D2, så det er en ikke-sak. Jeg trasker gjennom singleplayer kanskje hvert 5. år for nostalgien sin del. Musikken i seg selv er verdt det.

 

Om du ikke har tid til å spille det, så kan du jo alltids se en fyr dure gjennom det på 1t 47min :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=20qc4j77Bjg

Verdensrekorden er vel under en time. For å ikke snakke om diablo 1, som er 3 minutter eller noe. AtW

Lenke til kommentar

 

 

For min del har jeg aldri rørt online eller multiplayer i D2, så det er en ikke-sak. Jeg trasker gjennom singleplayer kanskje hvert 5. år for nostalgien sin del. Musikken i seg selv er verdt det.

 

Om du ikke har tid til å spille det, så kan du jo alltids se en fyr dure gjennom det på 1t 47min :Dhttps://www.youtube.com/watch?v=20qc4j77Bjg
Verdensrekorden er vel under en time. For å ikke snakke om diablo 1, som er 3 minutter eller noe. AtW

I dag er ikke et løp på under en time mulig siden man må ha minst level 20 for Ancients.

Lenke til kommentar

Hvis noen bruker exploits på deg så kan det hende at de flagger hele battlenet-kontoen din som du da har knyttet helt unødvendig.

Har spilt siden 2003 online, og har også spilt endel "public pvp" hvor man finner de største idiotene som er å oppdrive på b.net. Hvis det er noen som hadde hatt morro av å ødelegge for andre så fant du dem i "pubbs", men jeg har aldri blitt flagget for noe på grunn av noen i "pubbs".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...