Gå til innhold

Timesalg Komplett 10.03.2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si selv det var lite spennende i dag.

Så sant man ikke trenger i5 6500 coolermaster 212 evo eller ny SSD disk.

 

Dette er nok mere ryddesalg hos komplett en faktist løp og kjøp tilbud.

 

Laptop\stasjonær pc er ikke noe å vurdere.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dette er nok mere ryddesalg hos komplett en faktist løp og kjøp tilbud.

 

Det er vel som oftest hva disse timesalgene er og tidligere har vært - Komplett tømmer lageret for utgående produkter eller ting som det ikke går så mye av, og jekker priser på noen få populære produkter (som de har gode marginer på) for å få folk interessert.

 

Nå synes jeg i og for seg ikke at det er noe feil i det, for man kan fortsatt treffe på noe man har bruk for til godt rabatterte priser, og jeg forstår jo godt at de ikke jekker prisene på produkter de alt selger fryktelig bra av.

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om https://www.komplett.no/product/874891/datautstyr/harddiskerssd/ssd-25/corsair-ssd-force-series-le-960gb-25 ?

 

Har 2x128gb Crucial m4 i raid0 fra før og vurderer å bytte ut for mer plass. (pluss de begynner å bli litt slitne) Ser dette er en ny ssd på markedet så vanskelig å finne reviews... Noen som har noe å si angående denne vs evo 850 1tb? Eventuelt kommer det mye nytt snart (mtp evo 850 begynner å bli 'gammel') så det ikke er vits å kjøpe noe akkurat nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tenker folk om https://www.komplett.no/product/874891/datautstyr/harddiskerssd/ssd-25/corsair-ssd-force-series-le-960gb-25 ?

 

Har 2x128gb Crucial m4 i raid0 fra før og vurderer å bytte ut for mer plass. (pluss de begynner å bli litt slitne) Ser dette er en ny ssd på markedet så vanskelig å finne reviews... Noen som har noe å si angående denne vs evo 850 1tb? Eventuelt kommer det mye nytt snart (mtp evo 850 begynner å bli 'gammel') så det ikke er vits å kjøpe noe akkurat nå?

850 evo er så bra som sata nesten kan bli. Bare 850pro er litt bedr, men prisen er mye høyere.

Har selv flere pro og flere evo. Dog bare evo 1tb ssder

Lenke til kommentar

 

Dette er en kongebundle!

 

Hadde jeg hatt brukt for det, så var dette nok noe av det jeg hadde kjøpt. Synn jeg har begge spilla og bedre skjermkort. SSD lagring har jeg ikkje nok av enda :p

Takk for svar. Blir kjøp her :-)

 

Er det flere anbefalte gode kjøp?

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

 

 

Dette er en kongebundle!

 

Hadde jeg hatt brukt for det, så var dette nok noe av det jeg hadde kjøpt. Synn jeg har begge spilla og bedre skjermkort. SSD lagring har jeg ikkje nok av enda :p

Takk for svar. Blir kjøp her :-)

 

Er det flere anbefalte gode kjøp?

 

 

Det var Hyper X minnepinne, som har den raskeste skrivehastigheten der ute. Har selv en 256GB av den typen. 

Denne

https://www.komplett.no/product/865371/datautstyr/minnepenn-usb/hyperx-savage-minnepenn-128gb

 

Edit: Utsolgt

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...