Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Mye frihet, mindre tull og mer enn nok å gjøre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier det, men jeg skulle ønsket dette spillet hadde en form for flerspiller der man kunne forkle seg som en hvilken som helst person og prøve å ta ut andre spiller på en diskret måte - litt som i The Ship for de som har spilt det.

 

Dæven det hadde vært kult! :D LAN-killer :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier det, men jeg skulle ønsket dette spillet hadde en form for flerspiller der man kunne forkle seg som en hvilken som helst person og prøve å ta ut andre spiller på en diskret måte - litt som i The Ship for de som har spilt det.

 

Enig der, hadde vært utulig gøy! Men nå er jo The Ship ute i ny utgave, kanskje verdt å prøve..? :)

Lenke til kommentar

 

Enig der, hadde vært utulig gøy! Men nå er jo The Ship ute i ny utgave, kanskje verdt å prøve..? :)

Er det? Hadde mange timer i The Ship back in the day, men har ikke fått med meg noen nyversjon! :)

Jepp, jeg har det på steam men har ikke fått testet det ennå. Er i early access ennå btw.

Lenke til kommentar

Det er rett og slett ikke verdt pengene. og jeg er blod fan av spillet. Jeg syntest det rett og slett er frekt og selge boksen spillet kommer i, for så og love at det kommer innhold etter hvert. kun en intro.. jeg har bedt om refund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er rett og slett ikke verdt pengene. og jeg er blod fan av spillet. Jeg syntest det rett og slett er frekt og selge boksen spillet kommer i, for så og love at det kommer innhold etter hvert. kun en intro.. jeg har bedt om refund.

 

Kjøpte du hele pakken, som klart informerer om at resten kommer i løpet av året? Eller den vesentlig billigere med tutorial missions og første banen, samt contract modus?

For det høres ut som om du har misforstått litt hva og når du får ting...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier det, men jeg skulle ønsket dette spillet hadde en form for flerspiller der man kunne forkle seg som en hvilken som helst person og prøve å ta ut andre spiller på en diskret måte - litt som i The Ship for de som har spilt det.

 

Enig og uenig. Dersom de gjør det, kan det være de dummer seg totalt ut igjen, slik dem gjorde med Absolution. Nei, ikke ødelegg denne formulaen som de har bygget opp nå. Håper virkelig vi ALDRI får se absolution igjen, ALDRI! 

Lenke til kommentar

 

Det er rett og slett ikke verdt pengene. og jeg er blod fan av spillet. Jeg syntest det rett og slett er frekt og selge boksen spillet kommer i, for så og love at det kommer innhold etter hvert. kun en intro.. jeg har bedt om refund.

Kjøpte du hele pakken, som klart informerer om at resten kommer i løpet av året? Eller den vesentlig billigere med tutorial missions og første banen, samt contract modus?

For det høres ut som om du har misforstått litt hva og når du får ting...

Det er ikke akseptabelt og dele opp et AAA spill i episoder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg likte dette spillet.

Og jeg liker at de har delt det opp i episoder.

Det gir mulighet for å perfeksjonere oppdragene og gjøre alt som er å gjøre i hvert oppdrag uten å ha neste oppdrag hengend over seg.

 

Baner man kanskje ikke liker i starten blir til slutt en favorit og en blir besatt av å klare oppdraget i kun dress. Jeg hadde aldri tatt meg tid til det om hele spillet kom ut på engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...