Gå til innhold

The Division overgår Ubisofts tidligere salgsrekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hovedgrunnen til "mixed reviews" på Steam ser ut til å være alle serverproblemene som har vært opplevd de første dagene - ikke nødvendigvis at det er et dårlig spill.

 

Selv liker jeg det godt hittil (spilte noen timer i begge de to siste betaene, samt noen timer nå). Gøyest når man har minst én til å spille med :)

Lenke til kommentar

Er division open world, eller blir man hele tiden geleidet rundt omkring?

 

Har kun sett på twitch og youtube at de hele tiden går ned en gate uten å ha muligheten å vandre randomly rundt over alt.

 

Liker veldig veldig godt spill der man åpent bare kan explore og laffe rundt uten å bli tvingt til å måtte gjøre en spesifik ting fordi spillet sier det, spesielt online spill.

 

Stemmer det eller er det godt og åpent med masse bygninger å explore over alt og en veldig åpen by?

Lenke til kommentar

Ja og det har mixed reviews på steam... 

 

Jaja, folk stemmer på Trump så skal vel ikke være overasket over at folk kjøper et spill bare fordi det er et AAA

 

Hadde heller gitt opp min egen mening enn å se på hva random steam brukere sier, de fleste av de som har anmeldt spillet har testet det i underkant av 20 timer og da har man langt fra i nærheten vært borti nok til å kunne gi en skikkelig mening av spillets innhold.

Lenke til kommentar

Ble en vanvittig dårlig start ja med det "køsystemet". Prøvde i 20-30 min (inkl innlogging og utlogging), inntil hele greia endte med kræsj...

Ble veldig lite imponert da jeg fikk begynne på første mission, men er har spilt altfor lite til å si noe om kvaliteten.

Lenke til kommentar

 

Ja og det har mixed reviews på steam... 

 

Jaja, folk stemmer på Trump så skal vel ikke være overasket over at folk kjøper et spill bare fordi det er et AAA

Hadde heller gitt opp min egen mening enn å se på hva random steam brukere sier, de fleste av de som har anmeldt spillet har testet det i underkant av 20 timer og da har man langt fra i nærheten vært borti nok til å kunne gi en skikkelig mening av spillets innhold.

 

 

Folk flest har hverken tid eller penger til å spille igjennom alle spill som finnes for å gjøre opp sin egen mening.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er division open world, eller blir man hele tiden geleidet rundt omkring?

 

Har kun sett på twitch og youtube at de hele tiden går ned en gate uten å ha muligheten å vandre randomly rundt over alt.

 

Liker veldig veldig godt spill der man åpent bare kan explore og laffe rundt uten å bli tvingt til å måtte gjøre en spesifik ting fordi spillet sier det, spesielt online spill.

 

Stemmer det eller er det godt og åpent med masse bygninger å explore over alt og en veldig åpen by?

 

Du kan gå fritt rundt og explore ja, det er open world.

Lenke til kommentar

Når en ser hvor latterlig anmeldelsene på Steam er så er dem verdt sin vekt i fersk varm avføring.

 

Er ihvertfall veldig hyggelig å se at spillet har solgt så bra allerede. Dette er noe av det beste som har kommet ifra Ubisoft tror jeg. Stor koser meg. Det er lenge siden jeg har sittet opp til langt på natt å spilt til øyne går i kors og jeg må tvinge meg i seng når jeg egentlig vil bare spille litt til....og litt til..... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes steamsnittet som regel stemmer veldig bra. Om Division er veldig bra kommer det garantert til å stige oppover, men som nevnt er det vanskelig å få noe fornuftig ut av snittkarakteren nå etter så kort tid og siden launchen hadde såpass store problemer. Selv var jeg veldig nære å kreve retur av spillet og ble rimelig irritert, men skal spille det mer senere.

Lenke til kommentar

Reviews på Steam er like interessant som en kuruke på en landevei, spesielt når man ser hvor elendige og dårlige de forklarer hvorfor det får en tommel ned. Valve trenger en gjennomgang av Steam Review systemet.

 

En må nesten bare finne personer som ser ut til å ha samme smak som en selv og se hva disse mener. Men til det så er vel "curator"-systemet bedre.

Lenke til kommentar

Er division open world, eller blir man hele tiden geleidet rundt omkring?

 

Har kun sett på twitch og youtube at de hele tiden går ned en gate uten å ha muligheten å vandre randomly rundt over alt.

 

Liker veldig veldig godt spill der man åpent bare kan explore og laffe rundt uten å bli tvingt til å måtte gjøre en spesifik ting fordi spillet sier det, spesielt online spill.

 

Stemmer det eller er det godt og åpent med masse bygninger å explore over alt og en veldig åpen by?

 

openworld gjør det du vil

Lenke til kommentar

Er division open world, eller blir man hele tiden geleidet rundt omkring?

 

Stemmer det eller er det godt og åpent med masse bygninger å explore over alt og en veldig åpen by?

Det er open world hvor du blir geleidet rundt omkring (som alle moderne spill) med kart og kompass. MEN hvis du løper fra mission til mission vil du gå glipp av MYE.

 

Det er ekstremt mye som ikke er vist på kartet og som du må finne på egenhånd ved å oppdage ting. Det er også vanskelig å vite om et sted er viktig eller ikke ved å bare se på kvaliteten, siden nesten hele byen er like detaljert.

 

Du kan løpe rundt i timevis og oppdage ting uten å aldri røre et mission.

 

Missions er også dynamiske, så du trenger ikke følge noen rekkefølge. Går du ned på en t-banestasjon kan det hende du aktiverer et mission som ikke var synlig før du gikk ned der.

Endret av Vakuum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...