Gå til innhold

ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Twilight Princess HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så nok at Zelda spill som er gitt ut før? Nintendo går nok under snart skal de holde på slik.

Kan du utdype dine kunnskaper om dette emnet? Veldig spent her.

 

 

Dalende salgstall for Nintendo sier vel sitt. Ikke mye interessant for meg å kjøpe når de bare gir ut de samme spillene på nytt.

Lenke til kommentar

 

Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på

 

 

Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler.

Lenke til kommentar

 

 

Så lenge det ikke er noen store feil i emuleringen så er det nok den absolutt beste måten å spille det på

 

 

Vet ikke om det er ironi eller ikke, jeg, men _alle_ spill nytes definitivt best på opprinnelig konsoll.. Eneste som i mine øyne kan rettferdiggjøre at emu er bedre enn konsoll er i så fall spill av håndholdte titler.

 

 

Tror du gjør godt av å utforske litt. Tydligvis har du ikke prøvd noe særlig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...