Gå til innhold

E-SPORT: Panters tapte mot ukjent lag i nordisk turnering – spillerbytter på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser en lys framtid i cs, jeg legger idag all min tid i dette, men jeg tror ikke jeg blir i norge.

 

Man når langt med å være,,, helt enkelt, en behagelig type. Ikke gå i den fella aKEz, miljøet er for lite til å anklage folk.

 

Hvordan vil vi opptre, hvem vil vi være, hvordan skal vi bli tatt seriøst?

Som spiller blir jeg utrolig frustrert av anklagelser, fordi du er jo ikke sikker? JOBB SAMMEN, BLI BEDRE, GI ROS. Eneste måten for at engasjemanget og pengene skal rulle rundt, for vips har gamer.no eller andre kanaler offline turneringer/Kvallik/omså egene lokaler for seriespill...

 

Hvorfor tviler spillere så på hverandre? Jeg ser på det som redsel. HVEM VIL VI VÆRE. Dette er type 1/2 kanaler folk leser, hva tror du folk som ikke spiller tenker når de ser at vi rakker ned på hverandre.

 

Dette er en sport, sport er mer enn å bare spille gamet, sport er hvem vi er.

 

Fordi en spiller som har spilt cs i 5 mnd i følge sæ sjøl e kapabel til å få 30 mot PANTERS. Æ satt å specca demoen i ettertid, ganske blodobvious måten han skyt folk gjennom smokes på. Litt for god hs prosent på det xD

Lenke til kommentar

 

Jeg ser en lys framtid i cs, jeg legger idag all min tid i dette, men jeg tror ikke jeg blir i norge.

 

Man når langt med å være,,, helt enkelt, en behagelig type. Ikke gå i den fella aKEz, miljøet er for lite til å anklage folk.

 

Hvordan vil vi opptre, hvem vil vi være, hvordan skal vi bli tatt seriøst?

Som spiller blir jeg utrolig frustrert av anklagelser, fordi du er jo ikke sikker? JOBB SAMMEN, BLI BEDRE, GI ROS. Eneste måten for at engasjemanget og pengene skal rulle rundt, for vips har gamer.no eller andre kanaler offline turneringer/Kvallik/omså egene lokaler for seriespill...

 

Hvorfor tviler spillere så på hverandre? Jeg ser på det som redsel. HVEM VIL VI VÆRE. Dette er type 1/2 kanaler folk leser, hva tror du folk som ikke spiller tenker når de ser at vi rakker ned på hverandre.

 

Dette er en sport, sport er mer enn å bare spille gamet, sport er hvem vi er.

 

Fordi en spiller som har spilt cs i 5 mnd i følge sæ sjøl e kapabel til å få 30 mot PANTERS. Æ satt å specca demoen i ettertid, ganske blodobvious måten han skyt folk gjennom smokes på. Litt for god hs prosent på det xD

Hva med at du isteden for å kaste anklageleser på folk faktisk linker / referer til noen av de ticksa hvor han gjorde disse "Blodobvious" playsa. + det du ser på er en 32 tick gotv demo, kanskje en "pro" som deg burde vite sånt? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

ser ikke helt hvordan du ser at dette er "aimkey". I tillegg påstår du at det ikke er noe å diskutere, som om du vet hva du snakker om. Gjentar en gang til, FLAUT.

 

At du bruker at du ikke er tatt på ESEA som argument er jo helt latterlig, når vi VET med sikkerhet at spillere har jukset på majors og ikke blitt tatt der og da.

Lenke til kommentar

 

ser ikke helt hvordan du ser at dette er "aimkey". I tillegg påstår du at det ikke er noe å diskutere, som om du vet hva du snakker om. Gjentar en gang til, FLAUT.

 

At du bruker at du ikke er tatt på ESEA som argument er jo helt latterlig, når vi VET med sikkerhet at spillere har jukset på majors og ikke blitt tatt der og da.

at du bruker eksempel på at folk har cheata i majors og min "KDR" i MM er jo like latterlig argument. Burde jeg ikke ha høyere KDR isåfall :)))??? HuEHuHE men jeg er blitt god på 5 måneder da!!! =D

Lenke til kommentar

 

 

ser ikke helt hvordan du ser at dette er "aimkey". I tillegg påstår du at det ikke er noe å diskutere, som om du vet hva du snakker om. Gjentar en gang til, FLAUT.

At du bruker at du ikke er tatt på ESEA som argument er jo helt latterlig, når vi VET med sikkerhet at spillere har jukset på majors og ikke blitt tatt der og da.

at du bruker eksempel på at folk har cheata i majors og min "KDR" i MM er jo like latterlig argument. Burde jeg ikke ha høyere KDR isåfall :)))??? HuEHuHE men jeg er blitt god på 5 måneder da!!! =D

 

Kordan e det du skriv? Latterligste forsøket æ har sett på å "nekte" for at du jukse. Du buste jo dæ sjøl for hver jævla post du skriv.

Lenke til kommentar

jeg vil nå si at det hadde vært utrolig merkelig om det ikke hadde kommet noen lag som faktisk er bedre enn de "allerede" norges beste lag, for bare litt over 1 år siden så var det hvor mange lag? 160+ i Telenorligaen? og denne vårturneringen er det påmeldt hvor mange??? 559 lag som da vil si at det er rundt 400 lag ekstra i denne vårturneringen.. det er 2000 flere spillere flere. ikke kom her å si at det ikke finnes fler en 10-15 lag som kommer til å være de eneste i toppen for alltid.

Lenke til kommentar

Nå spiller ikke jeg CS lenger, men tidligere var det "relativt enkelt" å se om folk juksa om man spilte en del selv, samt hadde litt trening i hva man skulle se etter. Har ikke turneringer som Telenorligaen noen admins eller andre som kan gå gjennom anklager om cheat? Da vi styrte på med anticheat-community for 10 år siden var det største problemet ofte at demoer som ble sendt inn var alt for kort, i Telenorligaen har man vel fulle replays av matchene?

Lenke til kommentar

Design-cheat gjør gjerne det nesten umulig å se at noen cheater når man står bak ryggen på dem, men ved å se replays med wallhack/esp/lasertrails osv. så ser man gjerne om spillerne påfallende ofte kaster siktet rundt og tilfeldigvis sveiper innom hodet/kroppen til motspillere. God timing i forhold til info fra medspillere osv. er også en faktor man må ha med.

Lenke til kommentar

Så på demoen i etterkant på grunn av sjokket over at de tapte da. rosey satt jo med åpenbar aimassist i kampen da. Vil ikke anerkjenne det som noe legit resultat. AndersenCSGO, ta en titt på demoen du. Spec rosey hele veien, og fortell meg at det ikke er cheat med god samvittighet.

 

Så på demoen jeg og, så spørsmålet mitt er; ticks på det som er så "sykt" ? Så ikke noe suspekt med han.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...