Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vann renner tregt i dusj


Anbefalte innlegg

Satser på att dette er rett plass og spør, går jo under hus...

 

 

Eg har enn dusj som vannet renner tregt gjennom og blir ganske fort mye vann på gulvet i dusjen. Så eg åpnet risten og sjekket vannlåsen som ser helt fin ut. Så åpnet forsiktig pakningen i ''stakehullet'' og brukte 7.5meter land stakefjær fra clas ohlson der og merket ingenting, er ingen plasser det stopper eller virker tett ut. Så eg skrudde på dusjen igjen enn kort stund og da rant vannet helt fint. Så satt i pakningen igjen, skrudde på dusjen og da var samme problem igjen med att sammlet seg vann i dusjen igjen. Så sjekket vannlås igjen men den er helt ren og fin så eg vett virkelig ikke hva som er problemet etter som sku jo da trudd problemet ligger i vannlåsen men ser jo ingenting gale der...

 

Så noen med mer erfaring her som har verdt borti det samme eller kan tenke seg hva det kan vær?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det vært sånn lenge, eller har det plutselig blitt tregt?

 

Jeg har opplevd lignende i en leilighet jeg leide for noen år siden: Det rant tregt, og brukte jeg vaskemaskin ble gulvet fullt av vann. Åpnet jeg en vannlås, rant det fint. Da trodde jeg først at det var noe feil med luftinga av avløpet (det skal gjerne være et rør som går over tak for å unngå undertrykk i avløpet), men det viste seg at det var røret ut av huset som var skadet, og delvis fylt med jord og trerøtter. Huseier fikk en gravejobb, som sikkert var litt dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...