Gå til innhold

– Kan du legge rør på havbunnen, så skal du nok få det til nedi bakken for en kommune også


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Akkurat dette poenget kjem lite fram. Mange forstår ikkje at to ingeniører kan vere veldig forskjellige. Er t.d kompetansen din matematisk modellering av dynamiske systemer så har du lite å bidra med i ei kommune....

 

Kanskje du ikkje har stort bruksområde for matematiske modellar av dynamiske system i ein kommunal jobb. MEN du vil fortsatt ha ein god teknisk forståelse, gode evner til å tilegne deg ny kunnskap, og evna til å arbeide systematisk. Alle viktige kriterier for ein jobb i kommunen vil eg tru :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hei. Akkurat dette poenget kjem lite fram. Mange forstår ikkje at to ingeniører kan vere veldig forskjellige. Er t.d kompetansen din matematisk modellering av dynamiske systemer så har du lite å bidra med i ei kommune....

 

Kanskje du ikkje har stort bruksområde for matematiske modellar av dynamiske system i ein kommunal jobb. MEN du vil fortsatt ha ein god teknisk forståelse, gode evner til å tilegne deg ny kunnskap, og evna til å arbeide systematisk. Alle viktige kriterier for ein jobb i kommunen vil eg tru :)

Jepp, men det bryr ikke kommunen, eller arbeidsgivere seg noe særlig om virker det som. Er min erfaring med å søke meg inn i andre bransjer så langt i hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Så måtte vi heller tilrettelegge og lære han opp, "

 

Alltså finns det folk att anställa, precis som jag och många andra sagt hela tiden. Det hänger bara på hur mycket man själv (komunen) är beredd att anstränga sig. Men många räknar med att någon annan skall lösa alla problem. Någon annan skall ordna med uppläring och jebberfarenhet medan man själv lutar sig tillbaka och säger att det inte finns folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...