Gå til innhold

Uncharted 4 utsettes til mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, spillet kjører sikkkert elendig på ps4 og de sitter der å nedgraderer for å gjøre det spillbart. Kommer til å se ut som dritt i forhold til videoer, bare vent.

 

Ja, Naughty Dog har jo fått mye pepper for grafikken og spillbarheten på dem siste spillene sine (Uncharted serien og The Last of Us).

Så jeg er helt enig! Uncharted 4 kommer garantert til å sette ny PS4 standard for elendig grafikk og detaljer :)

 

Kappa

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Helt toppers.

 

1. Gjør produktet best mulig

2. Ikke lanser midt oppe i andre store titler osv.

 

Det var vel dette fansen sa da Duke Nukem Forever ble utsatt også

Stemmer. Er ikke garantert at spillet innfrir, bare fordi utviklere bruker mer tid på spillet. Hjernevasking.

Lenke til kommentar

 

Helt toppers.

 

1. Gjør produktet best mulig

2. Ikke lanser midt oppe i andre store titler osv.

 

Det var vel dette fansen sa da Duke Nukem Forever ble utsatt også

Sammenligner du virkelig dette med et spill som ble utsatt 10-15 OG skiftet utvikler underveis?

 

Uncharted har da ikke blitt utsatt så mye mer enn det som er blitt vanlig i denne bransjen.

 

Ellers er jeg spent på denne tittelen. Prøvde meg på en gjennomspilling av 1-3 som var blant mine favorittspill på PS3. Falt ikke helt i smak lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny gjennomspilling her også, men svakhetene i disse spillene lyser frem som aldri før og det blir aldri mer enn OK til tider, men for det meste er det ganske så flatt og lite givende. Men fikk testet litt i Uncharted 4 betaen i går, og ut i fra det lille jeg fikk spillt så har de gjort store forbedringer når det kommr til skytemeknikken i spillet. Så jeg fikk plutselig litt troen igjen der, men håper fortsatt att det går helt bort fra gameplayet slik det er i Uncharted i dag, for de syns jeg helt ærlig, med hånden på hjertet.. rimelig dritt.

Lenke til kommentar

Ny gjennomspilling her også, men svakhetene i disse spillene lyser frem som aldri før og det blir aldri mer enn OK til tider, men for det meste er det ganske så flatt og lite givende. Men fikk testet litt i Uncharted 4 betaen i går, og ut i fra det lille jeg fikk spillt så har de gjort store forbedringer når det kommr til skytemeknikken i spillet. Så jeg fikk plutselig litt troen igjen der, men håper fortsatt att det går helt bort fra gameplayet slik det er i Uncharted i dag, for de syns jeg helt ærlig, med hånden på hjertet.. rimelig dritt.

 

Ja, det er ikke noe særlig. Nå har jo du viet de siste ukene til å fortelle hvor rimelig dritt disse spillene( :tease: ) er og jeg er jo til dels enig, men jeg kan ikke noe annet enn å bare tro at slike typer spill ikke tåler tidens tann. Har alltid vært historien, plattformspillingen og gåteløsningen som har drevet med i disse spillene uansett; ikke skytesekvensene.

Lenke til kommentar

Problemet er jo at dette primært er idiot sekvsenser fra A-Å, actionfest uten like. Og da blir det ett problem når det svikter på den fronten. Det er nettopp de rolige og "mystiske" øyeblikkene jeg liker i serien, men de drukner jo i alt det andre dritet dessverre.

 

EDIT: Skulle gjerne fått unna klagestormen innen én uke, men mellom jobb,trening og turer blir det vanskelig å få unna denne pakken innen rimelig tid :p Men det er i og for seg greit, for det er vanskelig  holde interessen i mer enn ett par timer av gangen undervies  :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

 

Helt toppers.

 

1. Gjør produktet best mulig

2. Ikke lanser midt oppe i andre store titler osv.

Det var vel dette fansen sa da Duke Nukem Forever ble utsatt også

Sammenligner du virkelig dette med et spill som ble utsatt 10-15 OG skiftet utvikler underveis?

 

Uncharted har da ikke blitt utsatt så mye mer enn det som er blitt vanlig i denne bransjen.

Det var en kommentar som skulle være delvis morsom, delvis illustrere at en utsettelse ikke nødvendigvis garanterer et bra spill. En utsettelse KAN være et godt tegn, men kan også være tegn på at utviklerne har møtt på problemer under utviklingen.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...