Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"med ingen ringare enn Ubisoft ved roret"...

 

Du mener de som mener øyet ikke kan se mer enn "30 fps", og bastant mente at juks var ikke-eksisterende i The Division betaen?

Trenger jeg å nevne blemmene ved Watch Dogs og diverse Assassins Creed-spill? Hva med Uplay?

 

Stiller meg uforstående til hvordan noen kan se på Ubisoft med positive øyne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"med ingen ringare enn Ubisoft ved roret"...

 

Du mener de som mener øyet ikke kan se mer enn "30 fps", og bastant mente at juks var ikke-eksisterende i The Division betaen?

Trenger jeg å nevne blemmene ved Watch Dogs og diverse Assassins Creed-spill? Hva med Uplay?

 

Stiller meg uforstående til hvordan noen kan se på Ubisoft med positive øyne.

 

Uttalelse ang 30 fps er ifra 1 av hundrevis av utviklere hos Ubisoft. Ubisoft har da hele tiden vært åpne om at det var juks på PC versjonen men at dem var på saken. Ubisoft er langt ifra alene om å ha bugs og problemer med sine spill. Men om en skal dømme utifra Assassin's Creed Syndicate og The Division betaen så har dem kommet tilbake på rett spor. Ikke noe negativt så langt om PC versjonen av FarCry Primal heller.

 

Watch Dogs og en haug andre spill ifra andre utviklere som ikke ser ut som vist på E3. Bruk Google å les opp om hva en vertical slice er for noe.

 

Uplay har vært noe dritt før. Akkurat som Steam og Origin var engang. Idag er det en mye bedre opplevelse og personlig har jeg ikke hatt noe problem utenom at kundeservice er trege. Men da igjen det er Steam sin kundeservice også.

 

Noe mer? 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

"med ingen ringare enn Ubisoft ved roret"...

 

Du mener de som mener øyet ikke kan se mer enn "30 fps", og bastant mente at juks var ikke-eksisterende i The Division betaen?

Trenger jeg å nevne blemmene ved Watch Dogs og diverse Assassins Creed-spill? Hva med Uplay?

 

Stiller meg uforstående til hvordan noen kan se på Ubisoft med positive øyne.

 

Uttalelse ang 30 fps er ifra 1 av hundrevis av utviklere hos Ubisoft. Ubisoft har da hele tiden vært åpne om at det var juks på PC versjonen men at dem var på saken. Ubisoft er langt ifra alene om å ha bugs og problemer med sine spill. Men om en skal dømme utifra Assassin's Creed Syndicate og The Division betaen så har dem kommet tilbake på rett spor. Ikke noe negativt så langt om PC versjonen av FarCry Primal heller.

 

Watch Dogs og en haug andre spill ifra andre utviklere som ikke ser ut som vist på E3. Bruk Google å les opp om hva en vertical slice er for noe.

 

Uplay har vært noe dritt før. Akkurat som Steam og Origin var engang. Idag er det en mye bedre opplevelse og personlig har jeg ikke hatt noe problem utenom at kundeservice er trege. Men da igjen det er Steam sin kundeservice også.

 

Noe mer? 

 

Svært så defensiv du er da.. Snart så du tyr til de barnslige hersketeknikkene dine igjen, eller?

Ubisoft har aldri innrømmet at det var direkte juks i The Division, inntil det florerte med videoer på Youtube. "Glitch abuse" ble nevnt, ja.

Du har helt rett i at det ikke er kun Ubisoft som sitter med noen råtne egg, og dermed holder jeg meg langt unna de i tillegg.

Vet godt hva er en vertical slice er, mister.

Antar at ingen i verden kan oppleve feil med Uplay så lenge din opplevelse er perfekt... 

 

Noe mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Svært så defensiv du er da.. 

 

 

 

Ja, beklager. Trenger en liten ferie :)

Alltid like morsomt å komme på dette forumene å se på krangling! En ganske påståelig gjeng til tider! Lurer på om noen av hipsterfigurene her spiller mer enn fire spill i tiåret sånn som de boikotter alle "kommerse" trippel-A utgiverne.

 

Syntes du har hatt fornuftige ting å si siden jeg gidda å registrere meg i totusenognoe jeg Larzen!

Skal nyte Division jeg og! :)

Lenke til kommentar

 

Alltid like morsomt å komme på dette forumene å se på krangling! En ganske påståelig gjeng til tider! Lurer på om noen av hipsterfigurene her spiller mer enn fire spill i tiåret sånn som de boikotter alle "kommerse" trippel-A utgiverne.

 

Syntes du har hatt fornuftige ting å si siden jeg gidda å registrere meg i totusenognoe jeg Larzen!

Skal nyte Division jeg og! :)

 

 

Det er ikke mangel på engasjement ifra brukere her ihvertfall :)

 

Hyggelig at ikke alt jeg skriver er bare tull BakaBerg. Kanskje vi sees i gatene i The Division :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Svært så defensiv du er da.. 

 

 

 

Ja, beklager. Trenger en liten ferie :)

Alltid like morsomt å komme på dette forumene å se på krangling! En ganske påståelig gjeng til tider! Lurer på om noen av hipsterfigurene her spiller mer enn fire spill i tiåret sånn som de boikotter alle "kommerse" trippel-A utgiverne.

 

Syntes du har hatt fornuftige ting å si siden jeg gidda å registrere meg i totusenognoe jeg Larzen!

Skal nyte Division jeg og! :)

 

 

Tviler på at det er noe problem, gis jo ut hundrevis av spill i måneden bare på steam.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Svært så defensiv du er da.. 

 

 

 

Ja, beklager. Trenger en liten ferie :)

Alltid like morsomt å komme på dette forumene å se på krangling! En ganske påståelig gjeng til tider! Lurer på om noen av hipsterfigurene her spiller mer enn fire spill i tiåret sånn som de boikotter alle "kommerse" trippel-A utgiverne.

 

Syntes du har hatt fornuftige ting å si siden jeg gidda å registrere meg i totusenognoe jeg Larzen!

Skal nyte Division jeg og! :)

 

 

Tviler på at det er noe problem, gis jo ut hundrevis av spill i måneden bare på steam.

 

AtW

 

 

Ja du sier noe der. Er vel blitt en veslevoksen konsoll-gamer i mine siste ungdomsår. Gidder ikke bruke så mye penger på å oppgradere PC lenger, så har vel glemt litt av alle steam-titlene. Er en god del indiespill på PS4 også, men jeg har liksom ikke tid til å ta igjen backlogen på steam (har vel ca 50 uspilte spill der) , itillegg til at jeg har en svakhet for å kjøpe tilbudstitler til (to)hundrelappen på Ps4 også. Det er vel bra vi er forskjellige. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...