Gå til innhold

Pokémon Sun og Moon kommer senere i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså jeg liker konseptet og elsker Pokemon.. Men har mistet fullstendig oversikten og alt har gått helt overboard med så ufattelig mange forskjellige Pokemon, hvor den ene nye skal toppe den andre og de skal attpåtil bli stadig søtere og søtere og være basert på mindre og mindre "realistiske" vesner og objekter.

 

Hadde med glede kjøpt disse nye spillene om det ikke var fordi jeg føler tilnærmet null tilknytning til de nye skapningene som tilstadighet blir introdusert...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Altså jeg liker konseptet og elsker Pokemon.. Men har mistet fullstendig oversikten og alt har gått helt overboard med så ufattelig mange forskjellige Pokemon, hvor den ene nye skal toppe den andre og de skal attpåtil bli stadig søtere og søtere og være basert på mindre og mindre "realistiske" vesner og objekter.

 

Hadde med glede kjøpt disse nye spillene om det ikke var fordi jeg føler tilnærmet null tilknytning til de nye skapningene som tilstadighet blir introdusert...

 

Eh jaha spilt X og Y? Det var et godt steg tilbake til det gode gamle :) Synes ikke at en pokemon basert på en rev eller en løve er pokemoner basert på urealistiske vesener. Hadde ikke pokemon franchisen utviklet seg hadde den dødd ut og det vil heldigvis ikke Nintendo. Gleder meg masse til Sun og Mooon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her med Digimon Story: Cyber Sleuth til PS4. Det er én utgave av spillet, og jeg spiller på 40" TV. Nintendo har mye å lære om denne typen spill. Ikke faen om jeg kjøper samme spill to ganger for å få alt (eller tre ganger, Fire Emblem...), og det er absolutt ingen grunn til hvorfor de tviholder på 3DSen. Hvorfor ikke gi oss Pokemon på Wii U? Pokemon er for lengst utdatert i en sjanger de selv skapte. Way to go, Nintendo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...