Gå til innhold

– Ubisoft trenger investorer for å hindre at Vivendi tar over


Anbefalte innlegg

 

 

Nå er det slik at jeg vet at LoveAmiga er en PC bruker som elsker å tro at det gjør han spesiell.

 

Brukerprofil/LoveAmiga/Utstyr/PS3,PSVita.

Et par kikk på brukeren din så er jo det ikke tvil om at du har PC og snakker stort sett negativt om PS4 og Xbox one pga svak maskinvare, og at en ikke kan forvente mye av disse.

 

Og at du hadde planer om og kjøpe Xbox One for da kunne en kjøpe et felles spill til både Xbox og PC slik at ungene dine kunne bruke konsoll menst du kunne beholde PCen for deg selv..

 

 

Nå spiller jeg selv både på PC/PS3/PSVita/Ipad/Android, så er vel ganske enkelt for meg å sammenligne de ulike plattformene. PS4 har 2 av mine venner, så har nok erfaring med den å. Hvis du ser på min profil så ser du at jeg kun har et GeForce 660 kort i min PC. Et kort som er ca på samme nivå som det som sitter i PS4. ALLE spill jeg spiller kjører 60 fps uten problemer. Selvfølgelig ikke på maks detaljnivå, men det er ikke noe problem for meg personlig. Når så ubisoft fremdeles gir ut spill på konsoll i 30 fps i stedet for å minske detaljnivået og går for 60 fps er det bare latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Brukerprofil/LoveAmiga/Utstyr/PS3,PSVita.

 

 

Du kan umulig være helt riktig navla. Voksne mannen...flaut.

 

EDIT: Men jeg stopper å svare mer på dette.Moderator må gjerne slette alt for å rydde opp i tråden da jeg for min del er ferdig med dette. 

 

 

At du hisser deg opp for at jeg ikke tolererer 30 fps dritten mange av de som gir ut spill på konsoll holder seg til er bare morro. Jeg er ikke av de som bøyer seg frem og tar imot hva som helst. Trenger ikke moderere noe som helst for min skyld. Personangrep sier vel mer om deg enn om meg ;) Vi har iallefall fått oss en god latter her på jobb :)

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har ikke mye til overs for Ubisoft, og tror faktisk Vivendi kan få de inn på rette veier igjen. Så hvorfor ikke? Det kan utrolig nok ikke bli mye verre enn det allerede er. Likte de før, men det begynner å bli lenge siden ettersom de har de klart å rævkjøre spillserier til å bli FUBAR.

Lenke til kommentar

Nei skulle du sett, Vivendi var faktisk distributør av Hobbiten-spillet som kom i 2003 til blant annet PS2 og Xbox.

Visste det var noe kjent med det navnet. De hadde forøvrig en god del aksjer i Activision Blizzard noen år tilbake. De eide også rettighetene til blant annet Warcraft-serien, StarCraft-serien og det lille indie-spillet World of Warcraft. :O

Endret av Gil_Galad90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...