Gå til innhold

Blizzard øker systemkravene for World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh - liker meg godt på Nostalrius jeg.

Forstår at blizzy fortsetter å melke pengemaskinen, men føler det blir litt dumt hvis det hindrer nye spill og innovasjon.

 

Hvis blizzy hadde tilbud individuelle realms som bare hadde tidligere expansions (typ vanilla eller tbc) så tror jeg de kunne tiltrukket tilbake en god bølge med nostalgifans. Det er jo derfor nostalrius gjør det så bra.

Lenke til kommentar

Meh - liker meg godt på Nostalrius jeg.

Forstår at blizzy fortsetter å melke pengemaskinen, men føler det blir litt dumt hvis det hindrer nye spill og innovasjon.

 

Hvis blizzy hadde tilbud individuelle realms som bare hadde tidligere expansions (typ vanilla eller tbc) så tror jeg de kunne tiltrukket tilbake en god bølge med nostalgifans. Det er jo derfor nostalrius gjør det så bra.

 

Samme her!

 

Har også spilt litt på Kronos, og de har en x7 exp rate "holiday" ut mars tror jeg. Er for å trekke flere spillere og få de opp på 60,

Lenke til kommentar

Meh - liker meg godt på Nostalrius jeg.

Forstår at blizzy fortsetter å melke pengemaskinen, men føler det blir litt dumt hvis det hindrer nye spill og innovasjon.

 

Hvis blizzy hadde tilbud individuelle realms som bare hadde tidligere expansions (typ vanilla eller tbc) så tror jeg de kunne tiltrukket tilbake en god bølge med nostalgifans. Det er jo derfor nostalrius gjør det så bra.

 

Ikke undervurder kostnaden og hodebryet ved å kjøre legacy realms ved siden av den normale. Tydeligvis har Blizzard kalkulert med at dette ikke er verdt investeringene i forhold til driftsmiljø og utvikling. Det er nok marginalt med folk som vil spille vanilla i årevis fremover.

Lenke til kommentar

Det som er den største grunnen til at spillet trenger mer umphf er du har mulighet til å få lengre draw distance nå, sant at de har økt polycount'n på mange objekter, så det trenger et lite hamster hjul til for å få det til å gå rundt

Mener at PCen jeg brukte oppfylte de nye krava sist jeg var inni wow. Måtte bånne en del settings likevel for å få tilfredsstillende fps.

Lenke til kommentar

 

Meh - liker meg godt på Nostalrius jeg.

Forstår at blizzy fortsetter å melke pengemaskinen, men føler det blir litt dumt hvis det hindrer nye spill og innovasjon.

 

Hvis blizzy hadde tilbud individuelle realms som bare hadde tidligere expansions (typ vanilla eller tbc) så tror jeg de kunne tiltrukket tilbake en god bølge med nostalgifans. Det er jo derfor nostalrius gjør det så bra.

Ikke undervurder kostnaden og hodebryet ved å kjøre legacy realms ved siden av den normale. Tydeligvis har Blizzard kalkulert med at dette ikke er verdt investeringene i forhold til driftsmiljø og utvikling. Det er nok marginalt med folk som vil spille vanilla i årevis fremover.

 

En evt legacy realm vil ikke komme før de er -ferdige- med utviklingen av wow. En utgivelse av vanilla/tbc realm vil med andre ord bety at de har mistet troen på videreutvikling av spillet. Vis de først bestemmer seg for å lage en legacy realm så vil den heller aldri bli lik sånn som wow opprinnelig var. Problemet mitt med retail er at det sosiale aspektet er borte, ellers er spillet bedre på alle måter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...