Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Elsker du meg ikke..?" - "Tror ikke det.."


Anbefalte innlegg

Midtlivskrise.

 

Han har rett når han sier at alt i hodet hans bare er kaos. Fordi han vet ikke hva han vil.

 

Han viser at han fortsatt er glad i deg, men han har ikke identifisert seg med noe absolutt valg - hverken om barn, eller om å fortsette forholdet. Gi ham tid. Kanskje gi ham en pause fra deg. Hvis dere bor sammen, så undersøk mulighetene for å bo litt for deg selv. Ikke ligg med noen andre i den perioden med mindre du vet at han har gjort det.

 

32 er forøvrig langt ifra for gammel for å få barn.

Kanskje jeg rippet i et sårt tema når jeg tullet med barn? Håper du har rett. Jeg eier leilighet ved jobben min som står tom, så kan oppholde meg der.

 

Har ikke planer om å ligge med noen andre med mindre jeg vet det er slutt - og jeg har kommet meg videre.

Slik situasjonen er nå så ønsker jeg ikke å ligge med noen andre enn han.

...Men skal forhøre meg i morgen hva han tenker. Om jeg kanskje skal la han få fred de to ukene jeg er på jobb, også får han bestemme om han ønsker å sende sms. Eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke forhør deg, take it easy. Ikke rart det blir konflikt i forholdet hvis du lager problemer og irritasjon.

 

Du merker når dere ikke er sammen mer. Det er tull å forhøre seg, da skaper du trøbbel. Enten syes du fyren er verdt å satse på, eller så pakker du kofferten. Det virker ikke som du synes det er verd å satse på ham siden du føler for å forhøre deg om situasjonen i steden for å gi det noen uker. Da ser du det nonverbalt, helt uten forhøring.

 

Hva folk sier er verdiløst, det er hva de gjør som teller.

Lenke til kommentar

Ikke forhør deg, take it easy. Ikke rart det blir konflikt i forholdet hvis du lager problemer og irritasjon.

 

Du merker når dere ikke er sammen mer. Det er tull å forhøre seg, da skaper du trøbbel. Enten syes du fyren er verdt å satse på, eller så pakker du kofferten. Det virker ikke som du synes det er verd å satse på ham siden du føler for å forhøre deg om situasjonen i steden for å gi det noen uker. Da ser du det nonverbalt, helt uten forhøring.

 

Hva folk sier er verdiløst, det er hva de gjør som teller.

Fordi jeg ikke har vært i denne situasjonen før. Og alt gjør så jævla vondt akkurat nå?

 

Selvfølgelig vil jeg satse på han, ellers så hadde jeg reist mandagsnatt når han slapp bomba.

Maser ikke på han heller, oppfører meg normalt - bare med noe vond magefølelse.

Lenke til kommentar

Er det så viktig å alltid være stor forelsket i ett forhold? Hvor lenge har han egentlig følt det slik? folk forandrer seg jo heile tiden. Det må jo være noe han like med deg, eller hvorfor stikker han ikke? Er du flink til å ha sex, eller noe der som mangler? Det må være tungt å vente i 14 dager. Han vill ikke ha barn, kan du leve med det?

Kan det være han tenker nye tanker neste gang du kommer hjem fra jobb?

Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke rare kravene som må oppfylles for å være fantastisk kar.

Opp til en hver enkelt å avgjøre det
Definitiv, og du fikk min vurdering.

Så fordi han er usikker på sine følelser, på om han vil mere, på alt.

Betyr at han ikke er fantastisk? Regner med at ganske mange har vært usikker på tidligere forhold eller nåværende.

Lenke til kommentar

Er det så viktig å alltid være stor forelsket i ett forhold? Hvor lenge har han egentlig følt det slik? folk forandrer seg jo heile tiden. Det må jo være noe han like med deg, eller hvorfor stikker han ikke? Er du flink til å ha sex, eller noe der som mangler? Det må være tungt å vente i 14 dager. Han vill ikke ha barn, kan du leve med det?

Kan det være han tenker nye tanker neste gang du kommer hjem fra jobb?

Jeg synes forholdet vårt er bra - så at han slapp denne bomba overrasket meg noe.

 

Her forrige uke sa han blant annet at han har ordnet seg fri fredag og lørdag hver helg jeg er på jobb fremover, slik at han kan komme nedover til meg når jeg jobber.

Han kjøpte masse brus og godterier til meg når vi var i Sverige her om dagen - som skal stå hos han.

 

Jeg er veldig flink til å ha sex. Har aldri avvist han, han derimot har avvist meg flere ganger - da han mener 3 ganger i uka er nok. Jeg maste litt i starten på sex, men nå etterhvert har jeg sluttet med det da han ikke liker det.

 

Jeg er ikke feit heller - har ikke gått opp i vekt etter vi begynte å date, noe han har gjort.

 

I starten av forholdet hadde jeg noe problemer med at hver gang vi drakk så ble jeg alltid sørpe dritings - men slik har det alltid vært for meg, vanskelig å styre når man er full nok. Men det noe jeg valgte å gjøre noe med. Så nå er jeg som oftes edru eller litt full når vi drikker, jeg skjerpet meg for å vise at forholde betydde mere enn alkoholen.

 

Jeg er så trofast man kan få blitt. Aldri flørtet med noen på nett, byen eller lignende.

 

Vi krangler sjeldent, hender vi diskuterer og blir uenig men aldri ignorert hverandre eller lignende.

 

 

Jeg kan klare meg uten barn, ikke noe problem eller lengsel nå.

 

Kanskje forholdet blir for trygt og for vennelig for han? Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Du skriver at du er flink til å ha sex og at du aldri har avvist han, nesten som om det er pluss i boka om du aldri avviser han (selv om han har avvist deg massevis). Dere krangler aldri og du sa til han at dere kan "drite i å få barn" nå, til tross for hva du egentlig vil. Slik jeg tolker det så ønsker du bare å gjøre han fornøyd. Det er på ingen måte bra for deg.

 

Han sier at han er usikker på forholdet og du har en følelse av at han vil gjøre det slutt når du drar på jobb, likevel setter han av tid til å møte deg når du er der. Han sender deg ekstremt miksede signaler. Ikke vær konfliktsky eller tenk at du irriterer han ved å ta det opp igjen. Du kommer til å gå rundt med en urolig følelse utrolig lenge om du ikke snakker ordentlig med han. Om han ikke vil snakke om det, så er det et veldig klart tegn på at han ikke bryr seg om hvordan alt dette preger deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

 

Det er ikke rare kravene som må oppfylles for å være fantastisk kar.

Opp til en hver enkelt å avgjøre det
Definitiv, og du fikk min vurdering.
Så fordi han er usikker på sine følelser, på om han vil mere, på alt.

Betyr at han ikke er fantastisk? Regner med at ganske mange har vært usikker på tidligere forhold eller nåværende.

Ikke fordi han er usikker, men fordi han oppfører seg som en dritt. Selv usikre mennesker har for vane å behandle andre med respekt.

Lenke til kommentar

Du skriver at du er flink til å ha sex og at du aldri har avvist han, nesten som om det er pluss i boka om du aldri avviser han (selv om han har avvist deg massevis). Dere krangler aldri og du sa til han at dere kan "drite i å få barn" nå, til tross for hva du egentlig vil. Slik jeg tolker det så ønsker du bare å gjøre han fornøyd. Det er på ingen måte bra for deg.

 

Han sier at han er usikker på forholdet og du har en følelse av at han vil gjøre det slutt når du drar på jobb, likevel setter han av tid til å møte deg når du er der. Han sender deg ekstremt miksede signaler. Ikke vær konfliktsky eller tenk at du irriterer han ved å ta det opp igjen. Du kommer til å gå rundt med en urolig følelse utrolig lenge om du ikke snakker ordentlig med han. Om han ikke vil snakke om det, så er det et veldig klart tegn på at han ikke bryr seg om hvordan alt dette preger deg.

 

Sant nok. Har prøvd å snakke med han men alt jeg får er: "Jeg vet ikke..Jeg aner ikke"

 

Han sa nå at han aldri har vært i et forhold som har vart "så lenge" - uten om det andre forholdet han hadde der dama var utro, og han tok henne tilbake hele 2 ganger før han valgte å gjøre det slutt den TREDJE gang hun var utro....

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på om jeg ønsker barn en gang, er bare vant til at det er normalt at man etterhvert vurderer å få det. Men sånn ting er nå så ønsker jeg ikke.

Liten update..

.. Jeg har nå reist "hjem" og skal være her i 14 dager i form av at jeg jobber 07.00 til 20.15.

Siste jeg sa til han når jeg forlot han var at jeg var bombesikker på at han skulle dumpe meg. Altså være feig, ettersom jeg må hjem i dag likevel.
Han svarer: "Okey. Nei skulle jeg ha gjort det hadde jeg gjort det med en gang. Ser ikke noe poeng med å utsette ting som kommer til å skje."

Så hittil er jeg ikke dumpet. Men jeg har fått mye tid til å tenke, til å kjenne på følelsene og til å gråte. Jeg har opplevd at følelser jeg ikke har kjent tidligere for han har dukket opp - og hvor mye han faktisk betyr for meg.

Men jeg har bestemt meg for at jeg skal sende han minimalt med sms - eller meldinger slik at han får ta kontakt når han ønsker, dette var noe jeg sa før jeg dro også.

Første meldingen fra han tikket inn rundt tolv tiden da han skrev han skulle på byen med broren sin, og en kamerat.
Andre melding tikket inn en time senere der han skriver de sitter i en taxi påvei til broren.
Og tredje melding tikker inn en halvtime senere... Der han sier han skal legge seg siden han skal på jobb kl 08 i morgen... skriver blant annet: "Glad i deg, søta" - antar da at det er positivt at han sender meg sms.

Etter å ha snakket med mine venninner i hele kveld har jeg kommet frem til at JA, greit. Jeg gir han en sjanse, men skjer noe lignende igjen der han plutselig blir usikker. Så får jeg bare bite i det sure eple å forlate han ettersom dette er en situasjon som er utrolig vond.

MEN jeg er glad han er ærlig...Hvis han er da....Med mindre jeg skremte han pga. baby.



 

Endret av Sammygirl
Lenke til kommentar

Siste jeg sa til han når jeg forlot han var at jeg var bombesikker på at han skulle dumpe meg. Altså være feig, ettersom jeg må hjem i dag likevel.

Han svarer: "Okey. Nei skulle jeg ha gjort det hadde jeg gjort det med en gang. Ser ikke noe poeng med å utsette ting som kommer til å skje."

Så hittil er jeg ikke dumpet. Men jeg har fått mye tid til å tenke, til å kjenne på følelsene og til å gråte. Jeg har opplevd at følelser jeg ikke har kjent tidligere for han har dukket opp - og hvor mye han faktisk betyr for meg.

Det var akkurat slike forhøringer jeg mente. Slutt med det, det kommer ikke godt ut av det. Legg bort den vonde følelsen og bruk hodet. For det første er det rar oppførsel, for det andre virker du usikker på deg selv, for det tredje fremstår du som needy.

 

Det finnes ingen garanti for at dere alltid kommer til å være sammen, men enten så er det verdt å ta en sjanse eller så er det ikke. "Len deg tilbake og slapp av i forholdet." Ting tar tid, du trenger ikke få svar på alt sånn umiddelbart, Ta en dag om gangen. Den som fremprovoserer svar ender til slutt med å få det svaret man ikke vil høre. Det er derfor jeg anbefaler å slutte med denne utspørringen.

 

Det er to muligheter i et forhold:

1: Slappe av til den dagen man får svaret man ikke ønsker å høre. Forhåpentligvis kommer ikke svaret og dersom man ikke spør er det mindre sjanse for å få svar.

2: Spørre og grave hver dag til den dagen man får svaret man ikke ønsker å høre.

 

Hvilket inntrykk tror du han får av deg når du sier slikt og hva slags måte er det å skille lag på?

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Siste jeg sa til han når jeg forlot han var at jeg var bombesikker på at han skulle dumpe meg. Altså være feig, ettersom jeg må hjem i dag likevel.

Han svarer: "Okey. Nei skulle jeg ha gjort det hadde jeg gjort det med en gang. Ser ikke noe poeng med å utsette ting som kommer til å skje."

Så hittil er jeg ikke dumpet. Men jeg har fått mye tid til å tenke, til å kjenne på følelsene og til å gråte. Jeg har opplevd at følelser jeg ikke har kjent tidligere for han har dukket opp - og hvor mye han faktisk betyr for meg.

Det var akkurat slike forhøringer jeg mente. Slutt med det, det kommer ikke godt ut av det. Legg bort den vonde følelsen og bruk hodet. For det første er det rar oppførsel, for det andre virker du usikker på deg selv, for det tredje fremstår du som needy.

 

Det finnes ingen garanti for at dere alltid kommer til å være sammen, men enten så er det verdt å ta en sjanse eller så er det ikke. "Len deg tilbake og slapp av i forholdet." Ting tar tid, du trenger ikke få svar på alt sånn umiddelbart, Ta en dag om gangen. Den som fremprovoserer svar ender til slutt med å få det svaret man ikke vil høre. Det er derfor jeg anbefaler å slutte med denne utspørringen.

 

Det er to muligheter i et forhold:

1: Slappe av til den dagen man får svaret man ikke ønsker å høre. Forhåpentligvis kommer ikke svaret og dersom man ikke spør er det mindre sjanse for å få svar.

2: Spørre og grave hver dag til den dagen man får svaret man ikke ønsker å høre.

 

Hvilket inntrykk tror du han får av deg når du sier slikt og hva slags måte er det å skille lag på?

Jeg spurte ikke, jeg sa det. Måtte ha en bekreftelse.

 

Jeg prøver å lene meg tilbake og "nyte" det. Men har fortsatt en klump i brystet som er vond.

 

Men nå har jeg isåfall fått svar på det jeg lurte på.

Jeg tar nå en dag av gangen for å si det slikt.

 

Har hatt en allright dag i går - lite søvn men ikke så fælt følelse som dagene før.

Han har allerede sendt meg et pr sms i dag, så ikke noe manko på det isåfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...