Gå til innhold

– Nei, du har ikke rett til å skyte ned andres droner


Anbefalte innlegg

plankeby skrev (2 timer siden):

Hvis jeg nå ikke har trigget noen til at dette er moro å se at jeg/vi blir irritert.

Sannsynligvis.

Forsøk å legge merke til hvilken vei og hvor langt den forvinner når den drar hjemover. Ta også tiden den svever og ser på dere. Legg merke til hvordan dronen ser ut (utseende og størrelse). Dersom du kan kjenne den igjen, kan man da regne ut hvor langt den kan fly til og fra deres eiendom.

Endret av mobile999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (8 timer siden):

Forsøk å legge merke til hvilken vei og hvor langt den forvinner når den drar hjemover. Ta også tiden den svever og ser på dere. Legg merke til hvordan dronen ser ut (utseende og størrelse). Dersom du kan kjenne den igjen, kan man da regne ut hvor langt den kan fly til og fra deres eiendom.

Ja... Fortsettelse følger 🙂

Som sagt, vet jo ikke om dette bare var for å teste eller ha det gøy noen ganger. Skal gripe tak i mobil og ta et bilde om den kommer igjen. Står heldigvis ikke å veiver med armer og ser ut som idiot, det hadde sikkert vært mer gøy å filme og legge ut. Viser bare rolig armbevegelse og uttrykk på "hva gjør du".

Nå repeterer jeg meg selv her inne. Syntes slik er respektløst. Om man øver seg på dronen med å  filme, zoome, hovre med mer er det andre steder og objekter man kan gjøre slikt.

Heldigvis har ikke salget av droner tatt helt av. Å høre naboens pussemaskin er jo avslappende i forhold....

Hvis dronelevering av pakker blir realitet og stort blir det liv....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde nok satt drona ut av funksjon om det dukka opp ei på min eiendom. Deretter hadde eg henta drona der den landa(forsatt på min einendom). Om det dukka opp nokon som såg etter drona er nok heller tvilsomt. Normal folkeskikk tilseie at man ber om lov til å fly over privat eiendom samt opplyser om formålet med gitte droneflyging.

Lenke til kommentar

Vært et par fine dager, uten drone på besøk 😊

Hvor interessant er det egentlig å filme samme damer om og om igjen. Eller veranda og utemøbler hvis det er det som var mer interessant.. 🤪

Har ikke sett dronen i nærheten her heller, de er heldigvis lett å høre og oppdage. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...