Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

mail fra bill gates..


Anbefalte innlegg

har visst fått mail fra bill gates er det andre som har fått det?? dette står:I have received information that implies that you have been downloading pirated software mainly from Direct Connect and Kazaa. My lawyers are working on the case 24/7 and you will receive a big fine and possibly a prison sentence. PREPARE TO TAKE THE CONSEQUENCES OF YOUR ACTIONS! THIS WILL NOT BE TAKEN LIGHTLY!..

 

avsender er [email protected]

 

vet at dette mest sannynlig er vanlig spam men bare lurer om andre har fått den hyggelige mailen fra bill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, å "hacke" en mail server er ikke vanskelig, i tillegg er det mangen forskjellige programmer som gjør dette for deg. Se på det sån hva er sjangsen for at bill gates som er god for ca 1000mrd eller no gidder å sende en mail til deg.

nei dette er nok bare en dårlig spøk, er forresten mulig å sjekke om mailen virkelig er sendt fra ms sin mail server

Lenke til kommentar

du kunne jo sjekket om mailen virkelig kommer fra microsoft.com :shrug:

 

oddsen er vel ca 1/10000000 på at den faktisk kommer derfra, menmen. Utrolig enkelt å sende avgårde en mail med hva du vil som avsenderadresse. Dessuten var tonen i mailen litt vel usaklig for å være fra gates ;)

 

edit: kan godt sende en mail til deg fra [email protected] hvis du vil, eller [email protected].. :) sånn hvis du av en eller annen grunn føler for å få enda mer junkmail

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Du kan jo lese headeren for å se hvor den kommer fra.

Hvis du har outlook:

Høyreklikk på meldingen og velg options. Enten vil det dukke opp et vindu nederst som inneholder header eller så må du velge en tab som heter details.

 

Har du mozilla velger du View | Headers | All

 

Da vil du få se hvilke servere den har vært innom på vei til deg.

Endret av Kavroom
Lenke til kommentar
viss du snakke te meg inzane.. eg trudde ikkje at bill gates hadde sendt til meg berre lurte om andre hadde fått det samme.. ingen grunn te å kalla meg idiot

du har så rett men det finnes alltid folk som tror de er bedre enn andre !

ja vet sånne tosker som insane som tror så høyt om seg selv! :p

Lenke til kommentar
har visst fått mail fra bill gates er det andre som har fått det?? dette står:I have received information that implies that you have been downloading pirated software mainly from Direct Connect and Kazaa. My lawyers are working on the case 24/7 and you will receive a big fine and possibly a prison sentence. PREPARE TO TAKE THE CONSEQUENCES OF YOUR ACTIONS! THIS WILL NOT BE TAKEN LIGHTLY!..

 

avsender er [email protected]

 

vet at dette mest sannynlig er vanlig spam men bare lurer om andre har fått den hyggelige mailen fra bill :D

(har ikke lest hva de andre har skrevet)

 

Jeg tror en mail ville vært det siste du hadde fått!;)

 

Du kan få lov til å skjelve når du får et skriftelig brev i posten, enten fra Bill selv eller en av hans advokater :)

 

Bare noen som tuller med deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...