Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva koster det å ringe advokat?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å spørre på et nett-forum for juss-spørsmål? :)

 

Men noe slikt som "Webjuristene" er kanskje et alternativ? http://webjuristene.no/article.asp?id=136

 

Edit: Men det faktiske spørsmålet ditt vet jeg ikke svaret på... Det er ikke sikkert saken er så enkel som du tror. Det kan også ta litt tid å få klarhet i alt advokaten må vite for å være sikker på at saken er enkel.

Endret av Ståle Nordlie
Lenke til kommentar

Jeg har tatt kontakt med advokat en gang. Da ble jeg informert om at eneste måten han så på saken var med personlig oppmøte og 2000,- konsultasjon.

 

Jeg sendte heller mail til en online advokat sak hvor jeg forklarte saken på et web-form og et par dager etter fikk jeg svar om jeg hadde en realistisk sak og om hvor sannsynlig en rettergang ville gått i min favør. Dette var gratis.

 

Husker ikke hvor dette var men det var en kjapp google runde.

Lenke til kommentar

Ja man ringer ikke direkte til en advokat og spør om ditt og datt. Må avtale konsultasjon på forhånd. Advokater har ikke tid til å svare telefoner fra hvermannsen om alt mulig de lurer på tross alt. Da hadde aldri de landskjente advokatene hatt annet å gjøre enn å ta telefonen.

 

"Tar du denne Lippestad? Det er Georg jensen fra tana som ble slått ned i helga og lurer på om det er selvforsvar "

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...