Gå til innhold

Må oppgradere, Swift PG279Q?


Bushmaster30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett av dem selv, funker bra det.

Har vannkjøling da, så har aldri testet det på luft. Men det er jo kjent som gode kjølere (Twin Frozr).

 

GTX 970 i 1440p vil vel ligge mye rundt 50 FPS (selvsagt veldig avhengig av hvilket spill det, grad av detalj, CPU osv).

Men du vil ikke klare 80-100+ iallfall .. Litt surt på en 144hz G-Sync monitor?

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den skjermen slik at jeg slipper og tenke på og kjøpe skjerm på mange mange år, den skjermen er god nok i lange tider.

 

4k gaming osv er bare tull ( enda ). Så en rog swift holder i massevis, Om Rog swift er veldig bra nå, så er den fortsatt godt over middels om mange år med mindre det skjer noe drastisk, uansett får du nytte av den. så kjøp skjermen, og oppgrader skjermkort etterhvert så har du hvertfall en skjerm som henger med i mange år.

Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg kom frem til og.. Blir en PG279Q og 970 gtx, så får man se til høsten hva som er kommet på markedet av nye kort... Blir noen lange dager nå med febrilsk sjekking av sporing.. He he

 

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med mitt opsett, i5,970. 8 gb ram og rog swift skjerm. Jeg har hørt noen rykter/lest om at det kommer nye Nvidia kort til sommern/høsten. Og husk at du KUN kan bruke nvidia med den skjermen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...