Gå til innhold

E-SPORT: Unggutt fjernet tusenvis av juksemakere fra Counter-Strike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet nå er jo at alle de tilbakestående cheaterne vil neppe ta sjansen på å laste ned noe som kommer ifra en fersk bruker på slike sider, så derfor bør man ha en bruker som har vært på slike sider en stund, for å virke litt mer troverdig ihvertfall.

Men, de som bruker slike ting er jo rimelig dumme ifra før av, så overrasker ikke om mange biter på igjen og igjen.

Lenke til kommentar

Vil det hjelpe? Nye kontoer koster jo ingen ting i dag og du tar nok bare "kidsa"

 

Dessvere er dette gjort daglig, så bare 5000 er ikkje imponerende.

 

Dei fleste oppegående "cheat sider" går dessverre gjennom koder akkurat på grunn av dette før dem er bekreftet til offentlig publisering på dem sin egene sider.

 

 

(Må bare lege med siden er sikker på noen vil peke det ut, Jukser ikkje i spill, men har alltid vært interessert på tekniske delen.)

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Vil det hjelpe? Nye kontoer koster jo ingen ting i dag og du tar nok bare "kidsa"

 

Dessvere er dette gjort daglig, så bare 5000 er ikkje imponerende.

 

Dei fleste oppegående "cheat sider" går dessverre gjennom koder akkurat på grunn av dette før dem er bekreftet til offentlig publisering på dem sin egene sider.

 

 

(Må bare lege med siden er sikker på noen vil peke det ut, Jukser ikkje i spill, men har alltid vært interessert på tekniske delen.)

Sadbuttrue... 

 

Har en kompis av meg som cheatet seg til global, er fremdeles ikke vacced. Han er vacced på sin main  acc, var jeg som først anklaget han for cheat men som alle andre nektet han fram til vaccen kom  :dribble: .. men ja hans nye acc er ikke vac enda... 

 

Ellers så flyter det over av cheater for tiden, skal bli godt å bytte til Division når det kommer ut, (håper selv ikke at cheating tar over her heller..) Uansett så er det ikke like kjipt som å måtte være en time i en cs match å vente helt til man taper mot cheater...

 

Spilte 3 games i går kveld, 2 av de hadde cheatere i seg. 

Lenke til kommentar

yntes det er helt utrolig at de gidder å jukse så LENGE.....at de jukser seg til Global eller hva det måtte være, krever jo allikevel en del arbeid.......skjønner faktisk ikke hvordan de er skrudd sammen når de ikke syntes dette er lite tilfredsstillende.

Har ikke cheatet i spill siden "fund" cheaten i Civ 1......det ødela et godt spill for meg rimelig fort. Sier vel litt at jeg husker det til og med. Det skjedde jo før majoriteten av cheaterne ble født :p

 

Foreslår at de leser Hakkebakkeskogen hele gjengen, og finner ut hvordan stjålne pepperkaker smaker.

Lenke til kommentar

 

Vil det hjelpe? Nye kontoer koster jo ingen ting i dag og du tar nok bare "kidsa"

 

Dessvere er dette gjort daglig, så bare 5000 er ikkje imponerende.

 

Dei fleste oppegående "cheat sider" går dessverre gjennom koder akkurat på grunn av dette før dem er bekreftet til offentlig publisering på dem sin egene sider.

 

 

(Må bare lege med siden er sikker på noen vil peke det ut, Jukser ikkje i spill, men har alltid vært interessert på tekniske delen.)

Sadbuttrue... 

 

Har en kompis av meg som cheatet seg til global, er fremdeles ikke vacced. Han er vacced på sin main  acc, var jeg som først anklaget han for cheat men som alle andre nektet han fram til vaccen kom  :dribble: .. men ja hans nye acc er ikke vac enda... 

 

Ellers så flyter det over av cheater for tiden, skal bli godt å bytte til Division når det kommer ut, (håper selv ikke at cheating tar over her heller..) Uansett så er det ikke like kjipt som å måtte være en time i en cs match å vente helt til man taper mot cheater...

 

Spilte 3 games i går kveld, 2 av de hadde cheatere i seg. 

 

 Siden fredag har jeg spilt 13 matcher og bare idag var det en match av de 13 som det var en eller to dodgy folk i, de var smurfs, men de viste mye hele tiden, joda det er mye cheaters, men mange spillere er bare dårlige også, så klart, det kunne jo hende vi bare var dårlige når vi møtte de dodgy eller "dodgy" folka.

Er mye mer balansert i matcher nå etter at de fiksa litt på ranking systemet, aner ikke hva skal rank/skillgroup du er i, men for min egen del og de jeg spiller med er vi LE/LEM, hovedsakelig LEM, så ikke noe mer enn midt på treet så klart.

 

Det jeg vil fram til er at før man drar frem cheatz kortet så bør man jo finne ut om man egentlig er god eller bare mindre god.

 

Men min teori er, siden valve alltid eller veldig ofte har 50% avslag på csgo, så må det jo ligge en grunn bak, kanskje det er de som lager cheatsene også selger de, banner folk, som så må kjøpe nye accounts, bare min teori, men er jo ikke første gangen store selskaper av diverse slag har jukset litt for å tjene noe ekstra, det er jo/ville jo vært en gullgruve.

Så klart, ingen steam fanboys vil noen gang vurdere denne muligheten og dessverre så er majoriteten steam fanboys, helt totalt blindet for evnen til å tenke selv når ting kommer med steam eller valve branding på det.

Men så klart, jeg kan jo ta feil også.

Lenke til kommentar

 

 

Har en kompis av meg som cheatet seg til global, er fremdeles ikke vacced. Han er vacced på sin main  acc, var jeg som først anklaget han for cheat men som alle andre nektet han fram til vaccen kom  :dribble: .. men ja hans nye acc er ikke vac enda... 

 

Ellers så flyter det over av cheater for tiden, skal bli godt å bytte til Division når det kommer ut, (håper selv ikke at cheating tar over her heller..) Uansett så er det ikke like kjipt som å måtte være en time i en cs match å vente helt til man taper mot cheater...

 

Spilte 3 games i går kveld, 2 av de hadde cheatere i seg. 

 

 Siden fredag har jeg spilt 13 matcher og bare idag var det en match av de 13 som det var en eller to dodgy folk i, de var smurfs, men de viste mye hele tiden, joda det er mye cheaters, men mange spillere er bare dårlige også, så klart, det kunne jo hende vi bare var dårlige når vi møtte de dodgy eller "dodgy" folka.

Er mye mer balansert i matcher nå etter at de fiksa litt på ranking systemet, aner ikke hva skal rank/skillgroup du er i, men for min egen del og de jeg spiller med er vi LE/LEM, hovedsakelig LEM, så ikke noe mer enn midt på treet så klart.

 

Det jeg vil fram til er at før man drar frem cheatz kortet så bør man jo finne ut om man egentlig er god eller bare mindre god.

 

 

har 3 Lem accounts akkurat nå(spilt kamper på alle den siste uka her), en av de var supreme tidligere, på supremen min var jeg på loss streak 5 tap og 3 av de hadde en cheater i seg som allerede er vacced nå, (har selv merket mer flere tilfeller enn ellers) Har kanskje noe med at rankene har blitt endret ekstremt og folk prøver å komme seg opp igjen.

 

Aksepterer at det fins andre bedre der ute, når jeg taper mot gode folk så er ikke de "rare" kills'a der..

 

Spiller en del premade med venner som er nova/mg og det blir veldig suspekt når en nova går 20-4 score etter 8 runder og vinner dueller over meg. Pleier alltid å starte replay stream av matchen på min skjerm nr 2 for å se om det er sannsynlig at det muligens er juks el ikke. 

Min Liste av alle vacc's jeg har møtt er 50 stk der(ca50 timer +/- wasted) and counting...

https://vacstat.us/list/27156

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...