Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger ny bil! Hjelp! (Billig bil) Hva burde jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser etter ny bil, MAKS 60 000kr, som da egentlig bør være Diesel bil, eller generelt drivstoffgjerrig bensin bil da.

 

Kravet er jo selvfølgelig

Diesel

Manuell

Helst ikke småbil som feks Yaris..

Hordaland/Rogaland/Sogn & fjordane

 

Trenger hjelp da når jeg endelig finner en OK feks Audi da, så spørr jeg på en Audi side, der jeg får vite hvor mye feil og at jeg må holde meg unna den typen bil der! 

 

Så om noen kunne hjulpet meg å finne en bil på finn eller en plass der de selger en bil som du vet er bra bil og du eventuelt har erfaringer med en slik en.. 

 

Eventuelt VIS du har en bil tilsalgs!? Så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg ser etter ny bil, MAKS 60 000kr, som da egentlig bør være Diesel bil, eller generelt drivstoffgjerrig bensin bil da.

 

Kravet er jo selvfølgelig

Diesel

Manuell

Helst ikke småbil som feks Yaris..

Hordaland/Rogaland/Sogn & fjordane

 

Trenger hjelp da når jeg endelig finner en OK feks Audi da, så spørr jeg på en Audi side, der jeg får vite hvor mye feil og at jeg må holde meg unna den typen bil der! 

 

Så om noen kunne hjulpet meg å finne en bil på finn eller en plass der de selger en bil som du vet er bra bil og du eventuelt har erfaringer med en slik en.. 

 

Eventuelt VIS du har en bil tilsalgs!? Så ta kontakt!

 

Hvor lenge har du tenkt å ha bilen? Husk at diesel sannsynligvis vill bli ilagt avgifter etterhvert slik at den lille besparelsen i drivstoff vill forsvinne. 

Lenke til kommentar

Hvorfor diesel? Mye langkjøring?

 

Ikke småbil er jo greit, men hvor mye større enn Yaris tenker du? Hvis Audi, tenker du A3 eller Q9?

 

Hvorfor begrense området du ser på? Ikke noe problem å fly til Oslo eller Kirkenes for å hente en bil, dersom prisen og resten stemmer.

Lenke til kommentar

Det er mye pendling, så da er det lite småkjøring for min del.. Varebil går ikke, trenger mer en 2-3 seter.. Hvis Audi tenker jeg A4 størrelse. 

 

Bilen blir nok å ha en stund ja, derfor jeg setter så "høy" pris på billig bil, da jeg vil ha litt komfort. Planen min var å kjøre bilen jeg hadde til jeg kunne kjøpe meg en 2010-2012 BMW feks, men så sklei jeg av veien å knuste bilen.. så da blir det ny bil å kjøre den til jeg har lærlingplass å kan kjøpe ny pen bil!

 

Nei jeg vil ikke ha gammel Toyota Corolla osv, da jeg ikke fordrar så gamle biler med slikt fælt interiør osv.. Bruker bil mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...