Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det blir 5900x her. Helt nytt bygg, så tror jeg "sparer" på cpu kontra 5950x.

Blir på et Asus ROG x570-E, 32gb 3600 cl16 g.skill trident neo z, arctic freezer II som kjøler.

Venter på et 3080 strix oc, men ble litt i vurdering av rx 6800XT eller 6900.. Meget usikker på fordeler / ulemper der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Nizzen said:

Du får logge deg inn for å se da :p Det finnes jo ikkje noen andre spill i den kategorien som er verdt å spille faktisk. Synn men sant. Hell let loose f.eks er jo noe HELT annet, selv om det man skulle tro at det var i samme gata.

BF og COD er vel litt mer sammenlignbare kanskje? Mer samme kategori. Hell let loose er mer i gata Post Scriptum,  Day of infamy/Insurgency, Beyond the Wire etc.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

BF og COD er vel litt mer sammenlignbare kanskje? Mer samme kategori. Hell let loose er mer i gata Post Scriptum,  Day of infamy/Insurgency, Beyond the Wire etc.

COD er heller ikkje i nærheten av sammenliknbart som Battlefield desverre.

Ja Hell let loose er mere i gata til de du sier. Battlefield er liksom Battlefield. Ikkje noe annet er konkurrent.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Nizzen said:

COD er heller ikkje i nærheten av sammenliknbart som Battlefield desverre.

Ja Hell let loose er mere i gata til de du sier. Battlefield er liksom Battlefield. Ikkje noe annet er konkurrent.

Skjønner :)

Personlig håper jeg på et nytt Bad Company (3), var ikke det i gjære da? Det ble nevnt for 1-2 år siden på en eller annen konferanse så har det blitt helt stille igjen.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Theo343 said:

Skjønner :)

Personlig håper jeg på et nytt Bad Company (3), var ikke det i gjære da? Det ble nevnt for 1-2 år siden på en eller annen konferanse så har det blitt helt stille igjen.

Hadde passet med Bad Company 3, siden da Bad Company 2 var konge, så kjørte jeg 5870 i crossfire :D
Hadde vært kult med 6900xt og BC 3 da :D Litt AMD nostalgi!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...