Gå til innhold

Steam - 0% Disk usage


sneak1

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå lastet ned en hel haug med mods til arma 3, da jeg skal spille Exile der.

 

Network usage osv er som vanlig, og den laster ned. Men disk usage er på 0%. Da er ejg redd filene mine ikke faktisk blir skrevet på harddisken? Jeg har nok plass.

 

Jeg laster ned via A3Launcher, og alle filene popper opp i spillmappa til arma. Er dette noe som er totalt feil da disk usage er på 0?

 

Nå er nettet mitt utrolig dårlig, og laster ned på bare 650 kbs, og jeg har SSD. Kan det ha noe med at nettet mitt laster ned så sakte, og at SSD'en er så rask at den ikke jobber noe særlig for og skrive filer? Som regel er den på sånn 1-3 % i usage.

 

Takker for svar :)

Endret av Ulvepupp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså slik du får lastet ned spill men spillene blir ikke lagret på harddisken?

 

Hvis det er bare harddisk monitoren som ikke blir belastet er vel ikke det så krise, høres ut som en steam oppdatering har feilet eller feil på harddisken, prøv å reinstallere steam kanskje? Får håpe du ikke må formattere hele harddisken det er ikke gøy.

Lenke til kommentar

Det er altså slik du får lastet ned spill men spillene blir ikke lagret på harddisken?

 

Hvis det er bare harddisk monitoren som ikke blir belastet er vel ikke det så krise, høres ut som en steam oppdatering har feilet eller feil på harddisken, prøv å reinstallere steam kanskje? Får håpe du ikke må formattere hele harddisken det er ikke gøy.

 

 

Joda, jeg får lastet ned. For alle filene jeg laster ned er skrevet på harddisken. Det er bare det at Disk Usage baren på steam viser 0. Alt annet ser helt ok ut. Den laster ned, filene blir skrevet på harddisk. Alt blir lagret og lastet ned. Så skjønner ikke hvorfor disk usage er på 0....

Lenke til kommentar

Nå er nettet mitt utrolig dårlig, og laster ned på bare 650 kbs, og jeg har SSD. Kan det ha noe med at nettet mitt laster ned så sakte, og at SSD'en er så rask at den ikke jobber noe særlig for og skrive filer? Som regel er den på sånn 1-3 % i usage.

 

Takker for svar :)

Høres riktig ut. Hvis du har 640 kB/s nedlastingshastighet så er dette under en promille av hva en typisk SSD klarer å skrive. Dette blir rundet ned til 0% i oversikten.

(Hvis det er KB/s du mener så er det litt OVER en promille.)

 

Edit: Det kan også være at det blir mellomlagret i RAM og skrives i "chunks". Da kan det ligge på 0% konstant og så plutselig hopper den opp i f.eks. 100% i ett sekund før den faller ned på 0% igjen en lang stund.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Nå er nettet mitt utrolig dårlig, og laster ned på bare 650 kbs, og jeg har SSD. Kan det ha noe med at nettet mitt laster ned så sakte, og at SSD'en er så rask at den ikke jobber noe særlig for og skrive filer? Som regel er den på sånn 1-3 % i usage.

 

Takker for svar :)

Høres riktig ut. Hvis du har 640 kB/s nedlastingshastighet så er dette under en promille av hva en typisk SSD klarer å skrive. Dette blir rundet ned til 0% i oversikten.

(Hvis det er KB/s du mener så er det litt OVER en promille.)

 

Edit: Det kan også være at det blir mellomlagret i RAM og skrives i "chunks". Da kan det ligge på 0% konstant og så plutselig hopper den opp i f.eks. 100% i ett sekund før den faller ned på 0% igjen en lang stund.

 

 

Aha! Da er det sikkert der det ligger :) Men finner ikke de filene alikavel nå. De er lastet ned via workshop på steam, hvis noen har vært borte i det? Noen som vet evt. hvor de filene skal ligge i arma mappen ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...