Gå til innhold

Denne uka kan du prøve Star Citizen helt gratis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig glad for at de utsetter, bedre å gjøre det skikkelig som WoW ble utviklet istedenfor rushed som for eksempel AoC eller WO. Ifølge techreviewUSA så er 85% av "fondet" brukt opp, men de har jo ganske god inntekt fra subscribers. Håper de blir ferdige i 2016 uten å rushe noe. Er ikke sikker men trur nok de må ha minst 30-50 system og ha procedural maps klar til beta... som det er nå er det vel bare to system?

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Ser ut som selve definisjonen av mikrotransaksjons helvete... 

 

Kjøpe fly nå er kun ment for å supporte utviklerne ingenting annet. Står det tydelig også. Når spillet er ute kan man tjene absolutt alt ingame uten noe som helst av penger, det har dem vært veldig tydelig på. Så ingen mikrotransaksjoner.

 

Men jeg må si dette:

Star Citizen er det mest utrolige jeg noensinne har prøvd i min 33-årige karriere innenfor spill. Det dem har fått til sålangt er langt utenfor min fatteevne over hva som er teknisk mulig. Ante ikke at det dem har fått til nå faktisk var mulig. Dem tar i bruk CryEngine 3 som leverer vanvittig grafikk og samtidig har dem klart å få til 100% interaktive skip og da mener jeg 100% interaktive. Alt fra stoler til systemer i skipet kan brukes, gjerne av flere samtidig mens en pilot flyr i en av de heftigste detaljerte universene jeg har sett. 

 

Første gang jeg satt på et ekstremt svært Andromeda skip så fikk jeg hakeslepp. Hadde 1 pilot, en co pilot som justerte kraften mellom skjoldene og jeg satt i turret. Bak i dette store skipet kunne jeg også gå ombord i et mindre skip og fly rundt å scoute, deretter docke igjen med dette store skipet. Ute i rommet kan du også gå utav skipet ditt og truste rundt i romdrakten din, alt med perfekt fysikk og spillbarhet.

Var en annen spiller som mistet kontroll over sitt skip, det spant utav kontroll. Jeg peiser etter i bare romdrakta mi. Siden dette var et massivt skip måtte jeg prøve å komme meg inn i inngangspartiet på skipet. Siden alt faktisk er mulig i dette spillet så tenkte jeg bare som i Interstaller filmen, jeg bruker thrusterne i romdrakta mi til å spinne meg i samme hastighet rundt som skipet, deretter sakte men sikkert komme meg inn i skipet. Å tro det eller ei, jeg kom meg inn og berget skipet til karen. 

 

Dette er gameplay som bare skjer i dette spillet siden alt er så gjennomført og mulighetene er så mange. FPS delen har dem også implementert med solid fysikk bak. 

Spillet er noe buggy og krever vanvittig mye ytelse av pcen din, men jeg har stor tro på at dem kan få til noe virkelig revolusjonerende med dette. Da jeg først leste om Star Citizen så tenkte jeg "YEAH RIGHT!" at dem får til dette. Men dem har overbevist sålangt. Nå har dem jo også fått til seamless landing fra rommet til en planet. Det er rimelig sick!

Tror fortsatt det er noen år igjen med utvikling, spillet er såpass avansert og high tech at dem er nødt til å komme borti en del tekniske utfordringer.

Endret av Avean
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Prisen for å kjøpe seg inn er jo helt hinsides (400 kr), dette er jo ikke et spill enda - det er ikke mer enn en teck demo, knapt det. For å ikke snakke om de latterlige prisene på de forskjellige skipene.

Kan ikke sies bedre enn LarZen:

Ser ut som selve definisjonen av mikrotransaksjons helvete...

Lenke til kommentar

Prisen for å kjøpe seg inn er jo helt hinsides (400 kr), dette er jo ikke et spill enda - det er ikke mer enn en teck demo, knapt det. For å ikke snakke om de latterlige prisene på de forskjellige skipene.

Kan ikke sies bedre enn LarZen:

Ser ut som selve definisjonen av mikrotransaksjons helvete...

 

Også må vi huske på at de kan bli for vant til å tjene cash på denne måten, og da blir de værende.

Husk at Payday 2 utviklerne sa akkurat det samme at det ikke skulle være mikrotransaksjoner...

Idag vet vi nøyaktig hva vi fikk.

Lenke til kommentar

Ser for meg et funksjonellt spill på lik linje med Dayz Standalone... Det er jo heller ikke oppe og går ennå.

 

Nå er det enda en alpha så det burde du heller ikke forvente. Det gjelder forøvrig en sikkelig beta også, men beta ordet blir misbrukt sterkt av mange spillselskaper om dagen. Det du faktisk får når du tester en "beta" fra EA for eksempel er en demo og et så godt som ferdig spill du ikke får noen innvirkning på. Endret av Gralle
Lenke til kommentar

Prisen for å kjøpe seg inn er jo helt hinsides (400 kr), dette er jo ikke et spill enda - det er ikke mer enn en teck demo, knapt det. For å ikke snakke om de latterlige prisene på de forskjellige skipene.

Kan ikke sies bedre enn LarZen:

Ser ut som selve definisjonen av mikrotransaksjons helvete...

 

er dog 400kr for 2 spill. Squadron 42 som er SP med Coop. og Star Citizen som er "mmo`en" som også skal ha private servere for dem som vil modde det.

 

etter den 14 februar så er de 2 start pakkene som er tilgjengelige med begge spillene "splittet" så da blir det 400 for SQ42 og 400 for StarCitizen. 

 

mange tror også at større er bedre i slike spill men dette er ikke alltid tilfellet. er du flink til dogfighting så har du ingen problemer med å ta ut større mål. samt når SC endelig er ute så er det bare å kjøpe alt ingame. man MÅ ikke kjøpe skip til 1000 kr. det er mer et valg for å støtte dem enda mer. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...