Gå til innhold

Motorola Moto X Play


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg er på utkikk etter en ny tlf til rundt 3000kr, pluss minus et par hundre. Kriteriene jeg har er at den har et ok kamera, grei skjerm og god batteritid, samt tåler et fall eller to.

Jeg har sett på Motorola Moto X Play som virker veldig grei. Er det noen av dere her på forumet som har erfaring med den, eller en annen telefon som passer med kriteriene mine?

Endret av John9s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! 

 

Jeg er på utkikk etter en ny tlf til rundt 3000kr, pluss minus et par hundre. Kriteriene jeg har er at den har et ok kamera, grei skjerm og god batteritid, samt tåler et fall eller to.

Jeg har sett på Motorola Moto X Play som virker veldig grei. Er det noen av dere her på forumet som har erfaring med den, eller en annen telefon som passer med kriteriene mine?

 

Moto X Play er et fint alternativ med særdeles god batterilevetid, men hvis du kan strekke deg et par hundrelapper til i pris får du Nexus 5X som gir det topp ytelse, kamera, fingeravtrykksleser som faktisk fungerer, og det meste annet du kan tenke deg. I tillegg får du stock Android og er sikret oppdateringer i flere år fremover. Jeg ville ihvertfall vurdert det sterkt ;)

Endret av Zyg0te
Lenke til kommentar

Det stemmer, og det ser ut som et supert tilbud. Normalt koster den over 1 000,- mer på Lefdal så løp og kjøp :) Har telefonen selv og den er knallgod!

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe en tlf brukt, men nå som du sier at det er så bra tilbud må jeg nesten ta den, jeg kikket litt på 5x før også men da lå den på 4.600 ish. Hvordan er kameraet på tlf, og batterilevetid? Det er ganske viktig for meg

 

 

Det er samme IMX377 sensor fra Sony som sitter i 5X som i 6P og det er blant noe av det bedre du får på markedet og både måler seg med og i enkelte situasjoner overgår Samsung Galaxy S6, iPhone 6S og LG G4. Batterilevetiden er over gjennomsnittlig god og selv om den ikke er grensesprengende overgår også den flere av flaggskipene fra 2015. Jeg merker at 5X'en holder lenger enn Galaxy S6 Edge noe også Anandtech sin test bekrefter. 

 

Til den prisen Lefdal selger den for nå er den absolutt et kupp.

Endret av Zyg0te
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Det er samme IMX377 sensor fra Sony som sitter i 5X som i 6P og det er blant noe av det bedre du får på markedet og både måler seg med og i enkelte situasjoner overgår Samsung Galaxy S6, iPhone 6S og LG G4. Batterilevetiden er over gjennomsnittlig god og selv om den ikke er grensesprengende overgår også den flere av flaggskipene fra 2015. Jeg merker at 5X'en holder lenger enn Galaxy S6 Edge noe også Anandtech sin test bekrefter. 

 

Til den prisen Lefdal selger den for nå er den absolutt et kupp.

 

 

Fantastisk! Litt dumt spørsmål nå, men hvis du har den hvite versjonen av telefonen blir den lett skitten? Jeg har hatt litt trøbbel med hvite telefoner før. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Det er samme IMX377 sensor fra Sony som sitter i 5X som i 6P og det er blant noe av det bedre du får på markedet og både måler seg med og i enkelte situasjoner overgår Samsung Galaxy S6, iPhone 6S og LG G4. Batterilevetiden er over gjennomsnittlig god og selv om den ikke er grensesprengende overgår også den flere av flaggskipene fra 2015. Jeg merker at 5X'en holder lenger enn Galaxy S6 Edge noe også Anandtech sin test bekrefter. 

 

Til den prisen Lefdal selger den for nå er den absolutt et kupp.

 

 

Fantastisk! Litt dumt spørsmål nå, men hvis du har den hvite versjonen av telefonen blir den lett skitten? Jeg har hatt litt trøbbel med hvite telefoner før. 

 

 

Tja, jeg har ikke den hvite varianten selv så jeg kan ikke svare på det dessverre :) mitt tips er å gå for den fargen du liker best. Så kan du heller tørke av baksiden med t-skjorten i ny og ne ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...