Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte bare på om hva slags bil jeg bør kjøpe for første gang? Jeg er lærling som bilmekaniker, så jeg kan skru og reparere biler. Har 100 000 kroner å bruke, men klarer ikke å bestemme meg. Jeg liker japanske biler mest, men jeg godtar alle andre merker og. Også hadde det vært fint om dere kunne forklart fordeler og ulemper med bilen. Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å anbefale noe med så få kriterier. Dessuten bør du sannsynligvis kjøpe deg billigere bil som bilmekanikerlærling.

 

Jeg kikket litt på finn og det var ikke så mye spennende å finne oppunder 100 000. Kanskje denne Saab 9-5?

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70288459

 

Fordelen med en slik er høy sikkerhet, men generelt har nok GM-produkter oftere feil enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Kjøpte selv en Audi A3 for 80 000 som førstegangs bil for 1,5 år siden. 2005 modell sportback. Anbefaler uten tvil den bilen!

 

Bedre å kjøre enn haugevis av andre biler jeg har kjørt, av mange andre merker (Opp til 2012-modeller). Dog, verkstedregningene blir fort høye, men hvis du kan skru selv, som du sier, slipper du unna en hel del.

 

Jeg ville anbefalt å sende bilen på NAF-kontroll før kjøp, uansett hvilken bil det blir. Mange bruktbil-feller å gå i, jeg har allerede tråkket i ett par som har kostet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...