Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Sjekk inne på innstillinger --> ikke forstyrr

 

Eneste jeg kommer på i farten

Finner ingenting på menypunktet "ikke forstyrr". Har trålet menyen opp og ned, men finner nada som er relatert. Så langt har ingen klart å gi meg et godt svar på hvor denne funksjonen finnes.

 

Du har vært innom My Places. My Places er et av Edge panelene (du får også tilgang gjennom en widget).

 

Du er herved dagens helt!  :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bruker du de medfølgende pluggene altså? Ville det ikke være rett og rimelig å sammenligne med samme hodetelefoner på begge telefonene? Er vel nesten skrevet i stein at medfølgende plugger ikke er verdt å pakke ut en gang.

 

De som følger med Iphone er faktisk overraskende bra, prøvde med mine B&W P5 virker som det er mobilen problemet ligger.

 

Iphone er vel kjent som en god mobil for musikk, er ikke akkurat dårlig på S7 mulig jeg er bare veldig kresen og jeg liker ikke bruke nærmest maks volum.

 

 

 

Ja det finnes faktisk unntak, og jeg skal være enig med deg at de som følger iPhone siste årene faktisk er brukende lyd i :) Passformen derimot er ikke no for meg :p Samsung har nok kjipet seg på sine medfølgende plugger da ja.

 

 

Rart men de nye som har fulgt med iphonen i de siste årene passer meg utmerket og jeg har store problemer finne gode inn ear propper  :laugh:

Lenke til kommentar

Gode nyheter, telefonen vår er visst en robust liten jævel: I går satt jeg ute på verandaen til en kompis i fjerde etasje. Plutselig sklei telefonen ut av lommen min, og landet i et blomsterbed fire etasjer ned. Løper ned i forferdelse, og til min store overraskelse er den like hel, med bare en liten skramme i metallkanten under. Ikke engang skjermen hadde fått en ripe, og dette er uten noen form for beskyttelse. Så, dere kan trygt stole på at telefonen vår tåler en trøkk. (Dette var den flate versjonen).

Lenke til kommentar

Samsung S7 Edge´n tok et fall fra 3. etasje balkongen og ned på gata, det medførte at skjermen knuste. Er det noen som vet hvem som har skjermer på lager og hvor man kan få det reparert?

La merke til på Finn her om dagen at de tar nesten 3000 kroner for det, men vet ikke kvaliteten. Reparerte min forrige telefon, Sony Xperia Z3, og med det mistet den vanntettheten (som for øvrig var en vits for den telefonen), men vær obs på det om du bytter skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe den vanlige eller edgen, er det noe forskjellige egenskaper på telefonen utenom at edgen har skjerm som går ut på sidene ?

 

Er det verdt å betale ekstra for skjermen som går ut på sidene?

 

Jeg er helt nødt å ha flipover case på telefonen, vil den i såfall dekke over skjermen som går ut på sidene på en Edge?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe den vanlige eller edgen, er det noe forskjellige egenskaper på telefonen utenom at edgen har skjerm som går ut på sidene ?

 

Er det verdt å betale ekstra for skjermen som går ut på sidene?

 

Jeg er helt nødt å ha flipover case på telefonen, vil den i såfall dekke over skjermen som går ut på sidene på en Edge?

Min subjektive oppfatning er at kantene på edge'n bare er gimmick. Det som skiller modellene fra hverandre i mine øyne er to ting. For det første er edge en del større enn flat. Videre er det vesentlig bedre batteritid på edge.

Jeg valgte edge på grunn av batteritiden.

Alle orginale samsung cover finnes hvertfall tilnærmet identiske til begge modellene.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe den vanlige eller edgen, er det noe forskjellige egenskaper på telefonen utenom at edgen har skjerm som går ut på sidene ?

 

Er det verdt å betale ekstra for skjermen som går ut på sidene?

 

Jeg er helt nødt å ha flipover case på telefonen, vil den i såfall dekke over skjermen som går ut på sidene på en Edge?

Jeg har originalt flipp cover, og den dekker ikke sidene på edge nei. Den ligger ca 1mm eller 1.5 under.

Lenke til kommentar

 

Jeg vurderer å kjøpe den vanlige eller edgen, er det noe forskjellige egenskaper på telefonen utenom at edgen har skjerm som går ut på sidene ?

 

Er det verdt å betale ekstra for skjermen som går ut på sidene?

 

Jeg er helt nødt å ha flipover case på telefonen, vil den i såfall dekke over skjermen som går ut på sidene på en Edge?

Min subjektive oppfatning er at kantene på edge'n bare er gimmick. Det som skiller modellene fra hverandre i mine øyne er to ting. For det første er edge en del større enn flat. Videre er det vesentlig bedre batteritid på edge.

Jeg valgte edge på grunn av batteritiden.

Alle orginale samsung cover finnes hvertfall tilnærmet identiske til begge modellene.

 

 

Jeg synes Edge har masse gode funksjoner, bruker det daglig.

Gikk fra Iphone 6 til S7 edge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tempered glass på min flate S7, men den går ikke helt ut til kanten av den aktive delen av skjermen, noe som er helt håpløst. Samtidig ønsker jeg ikke å kjøpe glass som dekker hele fronten på mobilen, da det gjør det vanskelig å få festet ClearView-cover, som jeg vil ha i tillegg.

 

Jeg trenger egentlig bare et tempered glass som er litt bredere, men har ikke funnet noe som er optimalt ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...