Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Hei. Etter oppgradering til Android 7, får jeg bare opp 3 varsler samtidig på statuslinja, mot så mange det var plass til før... Det er riktignok 3 prikker som viser at det finnes flere varsler, men jeg ville sett så mange som mulig på en gang. Noen som vet om dette kan stilles inn/justeres noen plass?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Etter oppgradering til Android 7, får jeg bare opp 3 varsler samtidig på statuslinja, mot så mange det var plass til før... Det er riktignok 3 prikker som viser at det finnes flere varsler, men jeg ville sett så mange som mulig på en gang. Noen som vet om dette kan stilles inn/justeres noen plass?

 

Innstillinger - Skjerm - Statuslinje - Vis bare nylige varsler

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering har jeg fått et "problem" med at telefonen alltid lager en lyd når den slås opp, en pling-kalunk-lyd som er helt unødvendig, og ganske høy. Dette skjer vel også noen ganger når jeg stenger telefonen, eller tar den bort fra øret. Jeg ønsker denne varsellyden vekk. Noen gode råd?

Lenke til kommentar

La plutselig merke med at min flate S7 begynte å miste batterikraft i hurtig tempo. Fant ut at den ikke går i deep-sleep når jeg har på WIFI, merkelig. Så snart jeg går over fra WIFI på samme hvilken annen kommunikasjon, så er alt ok. 

 

Den henger seg på 442 MHz når jeg har på WIFI. Og det er der den drenerer batteriet. Noen som har en ide om hva dette kan være?

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Jeg har i dag fått 3 meldinger om programvareoppdatering, men når jeg sjekker er det ingen oppdatering ute. Flere som har fått?

 

Har 7.0

Det er ikke melding om at det er funnet en oppdatering, men en melding som telefonen av en eller annen grunn av og til gir ved det automatiske søket etter oppdatering. Mange som får den boksen (i tillegg til ikon på statuslinja) for tiden, vil tro det er en bug.
Lenke til kommentar

Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey. 

 

Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden.

Lenke til kommentar

Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey.

 

Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden.

Jeg har ikke det problemet, men jeg bruker SwiftKey beta. Kanskje det kan være en løsning for deg?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey.

 

Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden.

Jeg har ikke det problemet, men jeg bruker SwiftKey beta. Kanskje det kan være en løsning for deg?

 

Skal teste det, takk for info! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...