Jump to content
Simen Edelseter

TNG Esports søker spillere i League of Legends [Platinum III]

Recommended Posts

TNG Esports søker 2 motiverte spillere som er klare til å satse høyt. Vi i TNG deltok for første gang i Telenor Ligaen år 2015 og gikk til topps i vår gruppe. TNG er en organisasjon som gir medlemmene mulighet til å spille profesjonelt samtidig som man utvikler seg selv som enkelt og lag spiller.

Ting du bør ha/kunne:

- Mikrofon

- Teamspeak smt skype

-

Se hele utlysningen på Gamer.no

Hei, jeg heter Daniel ifra trondheim og er 18 år. søker stillingen som midlane. Jeg var Gold v på en bruker men, liker navnet på denne bedre og har bedre champ pool så da velger jeg silver brukeren. Mitt mål for season 6 er plat 1 eller dia 5.

Kontaktes ingame: Zar0naZ

Målene dine er gode, men nå rett før Telenor ligaen kan vi ikke ta sjansen på å bruke noe mindre en plat 3. Men når du når målet ditt som plat 1 eller dia 5 er vi mer en villig til å ta et intervju med deg om ikke det kommende laget funker. Takk for søknaden og lykke til videre.

• Like 1

Annonse

har for øyeblikket kun bruker på eune men kan skaffe en på west hvis det er noen mulighet for meg til å spille med dere. jeg er atm gold3, men var plat 3 forrige sesong har ikke spilt my enda denne sesongen

IGN: Scott Loveshot

Marksman

24 år

Stavanger

Spilt siden season 1

Peaket dia 3 i season 5.

hei, da har jeg addet deg på League, bare accepte friends request "TNG maWen" så kan vi snakke mer der :)

Hei, jeg heter Fredrik Dobakk 17 år og er marksman. Jeg var diamond 4 i season 5 men er plat 5 for øyeblikket. Har god erfaring med å spille i turnering og kan shotcall. Jeg spiller Lucian, Vayne, Kalista, Cait og Sivir (kan lære flere, hvis dere trenger det). Håper på å nå master eller challenger i season 6

IGN: RadioPig

hei, jeg heter Sean Leonardo Rohdin-Tvedt. jeg var plat 3 sist season men mitt hoved fokus er ikke rank for da vill du tilte mye lettere og du får feil fokus. så midt må er og lære så mye som mulig vært game, jeg setter opp måndentlige mål for meg selv og passer på at jeg når dem. jeg har mye erfaring mid og liker best og spille ahri, ekko, zed og fizz. håper jeg kan få en tilbakemelding av dere mvh sean :)