Gå til innhold

E-SPORT: BX3 skifter ut hele Counter-Strike-laget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sympati for noen av partene i denne saken. Jeg kan med hånda på hjertet si, at 5 måneder, uten forbedring, eller nevnverdige ressultater av DEN LINEUPPEN, er for dårlig... Der har Bx3 HELT rett...

 

Når det er sagt, så ble saken håndtert veldig dårlig av BX3, men andz sank ned på BX3's nivå når han går og nærmest gråter til media rett etterpå, istedenfor å henvende saken som en voksen person å la BX3 sitte igjenom som det sorte får. Dette virker meget uproffesjonelt fra begge parter, her tar jeg ingen parti.

 

Trist sak.

Lenke til kommentar

Synes Anders «aNdz» Kjær kan holde seg for god til å snakke dritt om de nye spillerne da det ikke er dems feil  :) 

 

+1 Reagerte også på det. Selv om jeg kan skjønne til dels den frustrasjonen denne kapteinen sitter med, mister nok han og laget en del sympatipoeng med slike uttalelser. Ikke en kaptein verdig!

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er laget tatt inn pga phnien er en del av bx3/jobber i bx3. Begrunnelsene som blir gitt av bx3 stemmer dårlig overens. Jeg har ikke imot noen av spillerne i det nye laget men jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å tro at et lag bestående av 2 spillere som aldri har spilt i et lag siden 1.6, 2 spillere som så og si har hatt pause i 1 år sammen med et stort talent har grunn for å klare det bedre. Tror de fleste som har litt peiling på cs stusser for dette valget og ikke skjønner helt hva som skjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

BX3 hadde ikke engang bestemt seg for å slippe laget på det tidspunktet "andz" hadde fått hørt rykter? Kjipt for laget å høre slike rykter, men når klubben ikke har kommet til en bestemmelse på tidspunktet, så finner jeg det hardt å si at klubben har gjort noe nevneverdig feil her. :)

 

Good luck til nye laget. Satser på at de kan gjøre en bedre jobb enn det forrige.

Lenke til kommentar

 

Synes Anders «aNdz» Kjær kan holde seg for god til å snakke dritt om de nye spillerne da det ikke er dems feil  :) 

 

+1 Reagerte også på det. Selv om jeg kan skjønne til dels den frustrasjonen denne kapteinen sitter med, mister nok han og laget en del sympatipoeng med slike uttalelser. Ikke en kaptein verdig!

Trengs ikke noe sympati, jeg vil bare få det klart frem at fra nå av har vi et aldri så lite rivaleri! Det har cs scenen godt av, alle trenger ikke å være bestevenner hele tida :)

Lenke til kommentar

 

 

Synes Anders «aNdz» Kjær kan holde seg for god til å snakke dritt om de nye spillerne da det ikke er dems feil  :) 

 

+1 Reagerte også på det. Selv om jeg kan skjønne til dels den frustrasjonen denne kapteinen sitter med, mister nok han og laget en del sympatipoeng med slike uttalelser. Ikke en kaptein verdig!

Trengs ikke noe sympati, jeg vil bare få det klart frem at fra nå av har vi et aldri så lite rivaleri! Det har cs scenen godt av, alle trenger ikke å være bestevenner hele tida :)

Dette var overraskende!

Synes ikke du slang med leppa Anders. Det må være lov for deg å vurdere ditt eget lag mot deres nye lineup uten at det er å slenge dritt.

 

Synes 5 måneder er kort tid å vurdere, men det er sikkert interne signaler/forhold som gjør dette.

 

Uansett, lykke til videre Anders, vi snakkes :)

Lenke til kommentar

Uansett, lykke til videre Anders, vi snakkes :)

 

Tusen takk! Det var en meget merkelig avgjørelse, men jeg kan si alt om hvor dårlig den egentlig var når vi plasserer oss over dem i telenorligaen, men inntil da så får vi se ;) Vi har iaff trua og kjører på hardt videre!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...