Gå til innhold

GoPro opplever kraftig nedgang i salg


Anbefalte innlegg

 

Så hva er best egenltig GO PRO Black eller GO pro Silver?

Om 1080p er nok, er silver "best". Noen kjøper black for å filme i 4K, for så å skalere ned til 1080p selv etterpå. Evt beholde opptakene i 4K.

 

Hero4 black kan også filme i 1080p med 120 bilder i sekundet for slow motion, mot silver sine 60 bilder i sekundet.

Personlig bruker jeg å filme i 1080p. Holder for meg.

0

 

 

 Takk for svar. ahr du GO PRO? Eventuelt hvilken har du ? Er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hero 3 black. Hero 4 synes jeg har litt blassere farger, men det kan redigeres i etterkant i feks premiere/final cut pro osv. Men har ikke oppgradert til 4, da den ikke tilbyr noe ekstra som jeg trenger. Bortsett fra kanskje bedre bilder i mørke omgivelser. Men til den prisen venter jeg heller til hero 5 :)

 

I godt lys gir hero 3 black gode bilder. Til mitt bruk setter jeg linsen til medium vidvinkel. Bruker også ndfilter for å redusere "rolling shutter"

 

Er veldig fornøyd med mitt kamera. Bruker det både på drone, rc-biler, håndholdt gimbal når jeg filmer jentungen og bikkja, og til diverse vinteraktiviteter. Bare fantasien setter grenser :)

Endret av Arnt0r
Lenke til kommentar

Det er jo noe som kalles ett mettet marked også, virker som om ingen eller ytterst få har hørt om det før.
Oi sann, ingen vil kjøpe mer fordi alle har en, hmm det var rart at de ikke kjøper flere versjoner av samme greia.

Men kanskje dette er min feil, har ikke engang tenkt å bruke flere tusen på noe slikt.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

45 minutter til en time filming. Du kan sette på ekstra batteripakke bak på kamerahuset for å "doble" kapasiteten. Om du ikke trenger det vantette huset , kobler du på en powerbank, og filmer til minnekortet er fullt. Stillbilder er ok i godt lys. Men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med gode dedikerte fotoapparat.

Endret av Arnt0r
Lenke til kommentar

Det er jo noe som kalles ett mettet marked også, virker som om ingen eller ytterst få har hørt om det før.

Oi sann, ingen vil kjøpe mer fordi alle har en, hmm det var rart at de ikke kjøper flere versjoner av samme greia.

 

Men kanskje dette er min feil, har ikke engang tenkt å bruke flere tusen på noe slikt.

De fleste som filmer med slike kamera får bare søppel ut av det uansett. 

I beste fall sitte å mimre med på en tv en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...