Gå til innhold

GoPro opplever kraftig nedgang i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel naturlig når det kommer flere konkurrenter samtidig som når du finner et nisje marked som dette så selger du mye i begynnelsen og så er det bare de mest i hug fansene som hele tiden kjøper nytt mens alle andre har kjøpt et og ikke er så opptatt av å ha det eller nyeste.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Synes de gjorde en bra jobb med at de i det hele tatt solgte så bra som de gjorde.

 

Har venner som knapt vet hva utendørsaktivitet er, men gopro for over 3000,- kr skal man ha :p

 

Sånn som alle de som kjøper seg dyr vanntett mobil fra Sony fordi de skal jo tross alt på stranda til høsten engang...

Lenke til kommentar

 

Synes de gjorde en bra jobb med at de i det hele tatt solgte så bra som de gjorde.

 

Har venner som knapt vet hva utendørsaktivitet er, men gopro for over 3000,- kr skal man ha :p

 

Sånn som alle de som kjøper seg dyr vanntett mobil fra Sony fordi de skal jo tross alt på stranda til høsten engang...

 

 

Er sonytelefoner så veldig dyrere kontra tilsvarende fra andre produsenter?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tja, de er ganske dyre. Men det jeg mener er at mange absolut MÅ HA vanntett telefon. Uten å egentlig ha noe bruk for det. Slik som mange kjøper seg 4-hjulstrekk bil uten å ha det minste bruk for det.

Lenke til kommentar

Tja, de er ganske dyre. Men det jeg mener er at mange absolut MÅ HA vanntett telefon. Uten å egentlig ha noe bruk for det. Slik som mange kjøper seg 4-hjulstrekk bil uten å ha det minste bruk for det.

 

Er de? Har inntrykk av at prisen er ganske lik i samme klasse, og mobil er noe "alle" kjøper. Synes ikke sammenlikningen med gopro treffer så veldig godt.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Synes de gjorde en bra jobb med at de i det hele tatt solgte så bra som de gjorde.

 

Har venner som knapt vet hva utendørsaktivitet er, men gopro for over 3000,- kr skal man ha :p

 

Sånn som alle de som kjøper seg dyr vanntett mobil fra Sony fordi de skal jo tross alt på stranda til høsten engang...

Tja, man dusjer/bader jo hjemme også ;-)

Lenke til kommentar

Trenger ikke drive med ekstremsport for å få fuktskadet telefon, så å rakke ned på folk som kjøper seg en "dyr" vanntett telefon blir for dumt spør du meg. Jeg går tur med bikkja og jentungen i all slags vær og føreforhold. Er jo greit å kunne både ta bilder av all moroa vi har da, og evt ringe om noe skulle skje.

 

Likeså, er gopro også moro når en er på tur. Ikke minst med goproen i gimbal :)

Venter bare på den regntette gimbalen som var annonsert på en crowdfundingside for en tid siden.

 

https://www.indiegogo.com/projects/removu-s1-gopro-gimbal-stabilizer-with-remote#/

Endret av Arnt0r
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så hva er best egenltig GO PRO Black eller GO pro Silver?

 

Om 1080p er nok, er silver "best". Noen kjøper black for å filme i 4K, for så å skalere ned til 1080p selv etterpå. Evt beholde opptakene i 4K.

 

Hero4 black kan også filme i 1080p med 120 bilder i sekundet for slow motion, mot silver sine 60 bilder i sekundet.

Personlig bruker jeg å filme i 1080p. Holder for meg.

0

Endret av Arnt0r
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...