Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Sølte silikon på innsiden av døren


Anbefalte innlegg

La meg forklare hva som skjedde. Jeg hadde en sånn boks med silikon som jeg skulle smøre på dørlisten.

Var så dum og lot den ligge i bilen over natten og da frøs selve "boksen". Når jeg skulle bruke den hin dagen så knep jeg litt for hardt og den sprakk og silikon kom på innsiden av døren.

 

St5i94z.jpg

 

Har dere noe forslag til hvordan jeg kan få det vekk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjipt!

 

Jeg hadde prøvd Wuerth industrirens(sitrusopplegg) da det er det vi bruker på jobben til alt.

 

Når det sikkert ikke hjalp så hadde jeg ikke prøvd så mye mer. Huker eller tak i en av disse bilkosmetikk gutta neste gang jeg ser dem. Fiks det!

 

Hva dem gjør aner jeg ikke, men det er alltid strøkent når jeg får det tilbake. 

Lenke til kommentar

Kjipt!

 

Jeg hadde prøvd Wuerth industrirens(sitrusopplegg) da det er det vi bruker på jobben til alt.

 

Når det sikkert ikke hjalp så hadde jeg ikke prøvd så mye mer. Huker eller tak i en av disse bilkosmetikk gutta neste gang jeg ser dem. Fiks det!

 

Hva dem gjør aner jeg ikke, men det er alltid strøkent når jeg får det tilbake. 

 

Utrolig kjipt :/

Jeg skal som sagt prøve sitrus men om det ikke funker, så kommer jeg nok til å stikke innom noen av de bilkosmetikk gutta.

Skal se hva jeg får gjort i helgen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...