Gå til innhold

SNIKTITT: Et helt annerledes nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg makter ikke å forstå hvordan dette er en nyhet ... eller hvorfor noen er så våte over en iPad Pro på 12". Jeg har hatt XPS 18 (http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2418339,00.asp) i 3 år nå (på min andre etter at jeg mistet den første ut av hattehyllen på fly). Den er jeg storfornøyd med - men den er da søren ta en 18 tommers tablet som kom ut for salg i 2012! Riktignok dobler den som laptop - har dedikert krybbe og blir som en all-in-one skjerm når den plasseres der.

 

Jeg forstår bare ikke hvordan dette vinkles som en nyhet. Bedre specs - ja - men like lell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hadde den bare hatt hdmi eller lignende...

 

Det tror jeg faktisk de hadde tjent godt på, da kunne man plugget det man ville og brukt den som en veldig god skjerm til datamaskinen på jobb eller lignende.

Man skal da ikke se bortifra at de har en lignende løsning som Microsoft sin wireless display dongle på lur

Lenke til kommentar

 

Hadde den bare hatt hdmi eller lignende...

 

Det tror jeg faktisk de hadde tjent godt på, da kunne man plugget det man ville og brukt den som en veldig god skjerm til datamaskinen på jobb eller lignende.

Hehe, tenkte det samme.

 

Jeg kunne faktisk tenkt meg et slikt nettbrett. Men prisen var litt stiv kanskje? Spør om jeg klarer å forsvare dette kjøpet for samboeren... ?

Lenke til kommentar

 

 

Hadde den bare hatt hdmi eller lignende...

Det tror jeg faktisk de hadde tjent godt på, da kunne man plugget det man ville og brukt den som en veldig god skjerm til datamaskinen på jobb eller lignende.

Hehe, tenkte det samme.

 

Jeg kunne faktisk tenkt meg et slikt nettbrett. Men prisen var litt stiv kanskje? Spør om jeg klarer å forsvare dette kjøpet for samboeren...

 

Ingen problem. Bare se på hvor mye hun bruker på klær og sminke i mnd :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...