Gå til innhold

FTR(FrieTrønderskeRepublikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Det er ekstremt mye materie å hente her for drevne komikere. Just saying. Atle Antonsen og allværsjakka hadde blitt stilt totalt i skyggen

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

 

Det er ekstremt mye materie å hente her for drevne komikere. Just saying. Atle Antonsen og allværsjakka hadde blitt stilt totalt i skyggen

jeg synes det er rart at dere trur dette er tull vis vi får nok medlemmer går vi til krig og krever vår suverenitet

 

Jeg er helt enig med deg at hvis dere hadde fått nok medlemmer og gått til krig ville det mistet skjæret av komikk.

 

Men siden det aldri vil skje er dette fortsatt veldig morsomt og ville vært hysterisk morsomt hvis noen talenter der ute fikk snusen i tankegodset ditt.

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

 

Det er ekstremt mye materie å hente her for drevne komikere. Just saying. Atle Antonsen og allværsjakka hadde blitt stilt totalt i skyggen

jeg synes det er rart at dere trur dette er tull vis vi får nok medlemmer går vi til krig og krever vår suverenitet 

 

Halve Trøndelag er vel allerede i Harald V's klær (mange trønderske befal i min 1.gangstjeneste..), så hvor bra vil den krigen gå?

Lenke til kommentar

 

Gi meg en nettside så jeg kan lese om dette  :D

http://folkerepublikken67.bloggnorge.com/ 

her

 

Fantastisk at "propagandasjef" og "fengslesjef" er blant de fire første statsoverhodene dere har satt fokus på. Dette var helt klart de viktigste rollene å få landet, eller hva? Dette må da være svært så tillitsbyggende for "folket" dere prøver å tiltrekke dere. Forøvrig ser jeg for meg at en propagandasjef både bør kunne skrive skikkelig, og på samme tid være inspirerende - hvertfall så lenge en underliggende stab sannsynligvis ikke er aktuelt ennå. Så det er vel rimelig klart at denne rollen ikke ble tildelt deg, selv om du foreløpig opptrer som organisasjonens "ansikt utad" :)

 

Men propagandasjef? Seriøst?

 

Lurer på hvor mange treff jeg får i stillingssøk på Finn...

 

Og deretter Fengslesjef (antar du mener "fengselssjef"? Haha... fengslesjef... jaja. Hva med tortursjef?). Jeg skjønner at det er viktig å ha kontroll på folket deres. Men dette trekker ikke folk til dere. Dere må fremme goder for folket. Hva med helsesektor? Hva med trygde- og pensjonspolitikk? Utdanning? Dere må lokke folket med frihet og muligheter. Mulig propagandasjefen deres har noen planer her. Men foreløpig ser rekrutteringsstrategien ut som skivebom.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Tok en kikk på "nettsiden" som ikke var mer enn en dårlig skrevet blogg, og jeg tror øynene mine kommer til å ha varig mèn av idiotien som utfoldet seg der

 

Men jeg skal gi dere at mail addressen var urkomisk

 

[email protected]

 

REALLY?? :rofl:

 

Noen lider tydeligvis av stormannsgalskap, det tror jeg kanskje du bør få snakket med legen din om.

 

Ser at du viste til to utbryter grupper i Ukraina. Disse er ikke annerkjent av NOEN utenfor østblokken og områdene er fortsatt del av Ukraina enten innbyggerene liker det eller ikke.

 

Hele greien er en stor vits og ingen tar dette alvorlig.

 

~Crii

Endret av crii
Lenke til kommentar

Tok en kikk på "nettsiden" som ikke var mer enn en dårlig skrevet blogg, og jeg tror øynene mine kommer til å ha varig mèn av idiotien som utfoldet seg der

 

Men jeg skal gi dere at mail addressen var urkomisk

 

[email protected]

 

REALLY?? :rofl:

 

Noen lider tydeligvis av stormannsgalskap, det tror jeg kanskje du bør få snakket med legen din om.

 

Ser at du viste til to utbryter grupper i Ukraina. Disse er ikke annerkjent av NOEN utenfor østblokken og områdene er fortsatt del av Ukraina enten innbyggerene liker det eller ikke.

 

Hele greien er en stor vits og ingen tar dette alvorlig.

 

~Crii

stormannsgalskap det er det ikke vi vil bare redde så mange personer som mulig før norge går under 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...