Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ok at noen fantaserer om deg?


yahoocom

Anbefalte innlegg

Mest til damene men også mennene kan svare: Hva tenker du om at noen du ikke har et seksuelt forhold til fantaserer om deg? Er det et komplemang eller er det bare ekkelt? Anta at du ved en tilfeldighet oppdager og har stor grunn til å tro at du er et runkeobjekt for en du omgås og som ellers ikke har tatt noe initiativ i forhold til deg (og som kanskje heller ikke å ønsker å gjøre det). Er det greit? Når er det ikke greit? (Muligheter for når det ikke kan være greit: mye yngre/eldre, sjef/underordnet, i et forhold med noen du ikke kjenner/kjenner, en venn/uvenn).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg tar det som et kompliment, men jeg trenger liksom ikke bilder av både det ene og det andre med forklarende tekster hvis du skjønner hva jeg mener ;) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mest til damene men også mennene kan svare:

 

Hvordan hadde du tenkt å forhindre menn i å svare hvis du ikke "godtok" det?

 

Helt greit at noen fantaserer om meg, men det er ikke noe jeg ønsker å vite om eller noe jeg hadde blitt glad/ sur for hvis jeg fikk vite det, lite interresant i grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mest til damene men også mennene kan svare:

 

Hvordan hadde du tenkt å forhindre menn i å svare hvis du ikke "godtok" det?

 

Helt greit at noen fantaserer om meg, men det er ikke noe jeg ønsker å vite om eller noe jeg hadde blitt glad/ sur for hvis jeg fikk vite det, lite interresant i grunn.

 

 

Blir du sur om noen sier at de har sex fantasier om deg? Det er greit at noen gjør det så lenge du ikke vet det. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt ok, men hadde en kompis som latet som vi hadde ett veldig åpent vennskap hvor vi kunne snakke om alt mellom himmel og jord, og spesielt var han åpen til meg om at han tente på tanken med to menn. Jeg prøvde å være støttende og alt sånt, men viste seg at det var noe han tente på. Det syns ikke jeg var ok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...