Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Like og kommentere på Facebook. Interessert i en dame


Anbefalte innlegg

Hva man liker og kommenterer på facebook har egentlig ikke så mye og si om man har interesse for hverandre eller ikke. Er veldig forskjellig fra person til person ved hva man mener med å like og kommentere bilder eller statuser. Noen personer liker alt en jente legger ut for å skrike ut "jeg liker deg, jeg liker deg, jeg liker deg" Mens det samtidig finnes jenter der ute som liker andres ting for at de kun skal få flest mulig likes tilbake. 

 

Når det gjelder spørsmålet ditt så er det veldig vanskelig å svare på. Om du liker alt hun legger ut så kan det hende at hun tenker "Herregud, for en creapy fyr dette er som stalker meg og liker alt jeg legger ut" Men selvfølgelig om hun er interessert i deg så hjelper det jo, men dette er jo ikke noe vi kan vite. Så rett og slett er disse dumme og teite svarene om å "gro baller" det rette svaret. Hva du liker vil mest sannsynlig ikke endre på noe om hvordan du skal komme deg "nærmere" henne. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva man liker og kommenterer på facebook har egentlig ikke så mye og si om man har interesse for hverandre eller ikke. Er veldig forskjellig fra person til person ved hva man mener med å like og kommentere bilder eller statuser. Noen personer liker alt en jente legger ut for å skrike ut "jeg liker deg, jeg liker deg, jeg liker deg" Mens det samtidig finnes jenter der ute som liker andres ting for at de kun skal få flest mulig likes tilbake. 

 

Når det gjelder spørsmålet ditt så er det veldig vanskelig å svare på. Om du liker alt hun legger ut så kan det hende at hun tenker "Herregud, for en creapy fyr dette er som stalker meg og liker alt jeg legger ut" Men selvfølgelig om hun er interessert i deg så hjelper det jo, men dette er jo ikke noe vi kan vite. Så rett og slett er disse dumme og teite svarene om å "gro baller" det rette svaret. Hva du liker vil mest sannsynlig ikke endre på noe om hvordan du skal komme deg "nærmere" henne. 

 

Jeg pleier ikke å anta så mye om hvorvidt en dame er interessert i meg eller ikke. Det skal mye til før jeg begynner å tro at det kan være noe der. Men hvis en dame begynner å bla seg gjennom bildene mine, liker et gammelt bilde, liker et par bilder på rad, kommenterer og gir komplimenter, da kan det virke som at hun er interessert. Men det avhenger selvsagt av hvor godt jeg kjenner henne, hva jeg vet om hennes sivilstatus osv.

 

Kanskje denne dama bare vil være venn med meg for at jeg også skal like og kommentere, slik at det blir flest mulig. Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Oi oi oi... Den personligheten som du nå legger for dagen gjør at jeg er overbevist om at hun kommer til å skygge banen når hun blir kjent med deg.

 

Uansett. Jeg er FB-løs. Har alltid vært FB-løs og sier rett ut til folk at om jeg må ha FB for å ha venner så er det ikke verdt det (vennskapet altså). Det betyr at jeg har gode og nære venner som er interessert i meg, og ikke FB statusen min.

 

At du reagerer så voldsomt på ærlige og direkte svar er ikke et godt tegn for hvordan du vil takle motgang i forhold. (For det kommer det). At du sier rett ut at du bruker lang tid på å tenke gjennom ting for å ikke drite deg ut tyder på lav selvfølelse.

 

Mitt råd til deg er fremdeles å drite i FB og begynne å tørre å drite deg ut. Tør å bli sprut rød. Tør å si urteite ting. Tør å ha egne meninger og å stå for dem på velfundert vis.

 

Kvinner liker menn som er uredde. Menn som bestemmer seg for noe og går for det. Kvinner liker at menn tar sjanser og at mannen, om han skulle tryne på denne sjansen, gjør det med rak rygg. Rak rygg betyr å innrømme sine feil og ufortørnet lete etter nye muligheter.

 

Når vi ber deg om å gro baller så er det fordi vi vet, og har erfart og lært oss ved å tryne om og om igjen, at baller funker. FB kan være en liten isbryter, men FB er en ubetydelig detalj i det lange løp.

Lenke til kommentar

Oi oi oi... Den personligheten som du nå legger for dagen gjør at jeg er overbevist om at hun kommer til å skygge banen når hun blir kjent med deg.

 

Uansett. Jeg er FB-løs. Har alltid vært FB-løs og sier rett ut til folk at om jeg må ha FB for å ha venner så er det ikke verdt det (vennskapet altså). Det betyr at jeg har gode og nære venner som er interessert i meg, og ikke FB statusen min.

 

At du reagerer så voldsomt på ærlige og direkte svar er ikke et godt tegn for hvordan du vil takle motgang i forhold. (For det kommer det). At du sier rett ut at du bruker lang tid på å tenke gjennom ting for å ikke drite deg ut tyder på lav selvfølelse.

 

Mitt råd til deg er fremdeles å drite i FB og begynne å tørre å drite deg ut. Tør å bli sprut rød. Tør å si urteite ting. Tør å ha egne meninger og å stå for dem på velfundert vis.

 

Kvinner liker menn som er uredde. Menn som bestemmer seg for noe og går for det. Kvinner liker at menn tar sjanser og at mannen, om han skulle tryne på denne sjansen, gjør det med rak rygg. Rak rygg betyr å innrømme sine feil og ufortørnet lete etter nye muligheter.

 

Når vi ber deg om å gro baller så er det fordi vi vet, og har erfart og lært oss ved å tryne om og om igjen, at baller funker. FB kan være en liten isbryter, men FB er en ubetydelig detalj i det lange løp.

 

Da trengte jeg i hvert fall ikke å lese resten av innlegget. Bare tullprat.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

Jeg har lest alle svarene i denne tråden, og det er ingen tullesvar her. Et lite råd er at om hele verden er imot deg, da er det på tide å stanse opp og lytte. Joda, det sårer stoltheten og gjør vondt, men det er slik en går fra å være et barn til å bli en Mann. 

 

Hvis du virkelig mener at noe er dumt, så får du rive det i filler bit for bit med argument etter argument. Jeg tror de fleste her unner deg å lykkes, men du kan ikke lykkes uten å støtte deg på de råd du allerede har fått.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

Det som er tullete er å tro at noen likes her og der skal fange interesse. Slutt å kaste bort tiden på Facebook, kom deg heller ut og møt henne. Du stilte et spørsmål, og da må du tåle de svarene du får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke du skal tolke så mye via facebook, noe kanskje, men ut i fra hva du skriver så venter du på hennes neste bilde hvor du kan klikke liker, for da vet hun at du liker henne, også har du den perfekte linja og skrive til bildet.

 

Det folk prøver å si til deg at du kan ikke henge deg for mye opp i hva som blir sagt og gjort på facebook, noen bruker bare facebook til å sjekke nyheter osv snoke litt på andre, liker ting i hytt og pine, ikke alltid det betyr noe.

 

Derimot hvis du tar kontakt med henne, ber hun ut på kafe og skravler sammen, så har du større sjangs på henne.

Lenke til kommentar

 

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

 

Jeg har lest alle svarene i denne tråden, og det er ingen tullesvar her. Et lite råd er at om hele verden er imot deg, da er det på tide å stanse opp og lytte. Joda, det sårer stoltheten og gjør vondt, men det er slik en går fra å være et barn til å bli en Mann. 

 

Hvis du virkelig mener at noe er dumt, så får du rive det i filler bit for bit med argument etter argument. Jeg tror de fleste her unner deg å lykkes, men du kan ikke lykkes uten å støtte deg på de råd du allerede har fått.

De første svarene var litt tullete, men jeg snakker først og fremst om ditt innlegg, som er fullstendig skivebom (ja, jeg endte til slutt opp med å lese hele, som var rimelig bortkastet).

Lenke til kommentar

 

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

 

Det som er tullete er å tro at noen likes her og der skal fange interesse. Slutt å kaste bort tiden på Facebook, kom deg heller ut og møt henne. Du stilte et spørsmål, og da må du tåle de svarene du får.

Problemet er at folk ikke vet hvor viktig Facebook har blitt i dagens samfunn (både innen vennskap og dating).

Lenke til kommentar

 

 

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

Det som er tullete er å tro at noen likes her og der skal fange interesse. Slutt å kaste bort tiden på Facebook, kom deg heller ut og møt henne. Du stilte et spørsmål, og da må du tåle de svarene du får.

 

Problemet er at folk ikke vet hvor viktig Facebook har blitt i dagens samfunn (både innen vennskap og dating).

 

Nei, det er ingen som har noe som helst problem med å skjønne det. Det er du som ikke skjønner hvordan det funker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Problemet er at folk ikke vet hvor viktig Facebook har blitt i dagens samfunn (både innen vennskap og dating).

Mulig Facebook er blitt et mye brukt kommunikasjonsmedium, men det å styre med likes og kommentering uten heller å kommunisere direkte er idiotisk, bortkastet tid og fører bare til misforståelser, feiltolkninger og forviklinger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gratulerer, du har mest sannsynlig blitt kategorisert som venn med den fremgangsmåten du har.

Hvorfor kunne du ikke bare ringt henne istedenfor å kjøre deg fast i Facebook?

 

 

Hvorfor er det så farlig å "drite seg ut"? Er du et perfekt menneske på alle områder, eller ønsker du å virke slik? Hvis du ønsker å fremstå som perfekt da blir fallhøyden sykt stor...

 

Du sier selv at det er mange som kommenterer og liker ting hun legger ut

 

 

Dette er den peneste dama på arbeidsplassen, av mange, og det er mye trafikk på Facebook-siden hennes når hun først poster noe, mens jeg er mer ordinær. Da kan dette fort virke veldig optimistisk av meg.

Dermed er det naturlig å anta at hun ikke anser selv Facebooklikes og kommentarer som å vise interesse annet enn at du tilfeldigvis så tingene/bildene. Hva skiller deg så ut fra de andre som liker og skriver?

 

Mange damer vil skjønne at dette er et tegn på interesse fra min side.

 

Er ikke det du skriver her en motsigelse til det jeg quotet før? Hvis hun har mange bekjente som kommenterer og liker som du sier, hva gjør dine likes og kommentarer annerledes slik at hun skjønner at du viser noen interesse enn de andre? Kjenner hun deg såpass godt siden hun burde skjønne at det er sånn du viser interesse? Siden du skriver selv:

 

 

Jeg har prøvd å si at jeg ikke har møtt henne etter at vi ble venner på Facebook.

Som betyr at hun ikke kjenner deg og dine "metoder"...

 

 

 

Det ville vært helt unaturlig å kontakte henne nå og spørre om vi skal finne på noe sammen.

En ganske stor antakelse fra din side basert på hva da? Hun kan like enkelt synes at det er sjarmerende og at det viser initativ...
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

Det som er tullete er å tro at noen likes her og der skal fange interesse. Slutt å kaste bort tiden på Facebook, kom deg heller ut og møt henne. Du stilte et spørsmål, og da må du tåle de svarene du får.

Problemet er at folk ikke vet hvor viktig Facebook har blitt i dagens samfunn (både innen vennskap og dating).

 

 

Problemet er at du overvurderer Facebook og undervurderer jenter. 

 

Facebook er "enkelt" og overfladisk. Jenter er ekstremt kompliserte skapninger.

 

Jeg kunne gitt deg en masse råd og tips som faktisk fungerer, men du har allerede fått flere i denne tråden uten å være villig til å høre på noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja, men jeg ønsker ikke tullesvar. Jeg har lest mye dumt på diskusjon.no, men det der var usedvanlig dumt.

Jeg har lest alle svarene i denne tråden, og det er ingen tullesvar her. Et lite råd er at om hele verden er imot deg, da er det på tide å stanse opp og lytte. Joda, det sårer stoltheten og gjør vondt, men det er slik en går fra å være et barn til å bli en Mann. 

 

Hvis du virkelig mener at noe er dumt, så får du rive det i filler bit for bit med argument etter argument. Jeg tror de fleste her unner deg å lykkes, men du kan ikke lykkes uten å støtte deg på de råd du allerede har fått.

 

Beste svaret hittil.

Folka her inne kan ikke hjelpe deg oppnå det du vil, men de kan hjelpe deg på rett spor med at du kan hjelpe deg selv til å oppnå det.

Du spurte om råd og har nå fått det. Hvorfor ignorere rådene du har fått, da er det ingen vits å spørre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

De første svarene var litt tullete, men jeg snakker først og fremst om ditt innlegg, som er fullstendig skivebom (ja, jeg endte til slutt opp med å lese hele, som var rimelig bortkastet).

 

Om du kaster bort tiden din her er det bare du som kan bestemme og kontrollere. Vi andre kan bare, i beste mening, gi deg så gode råd som vi kan. Relasjoner er aldri nøyaktig vitenskap, men noen ting lærer en går igjen. Jeg håper du utenfor dette forumet legger stoltheten din til side og går for dama ved å spørre henne, ansikt til ansikt, om hun vil finne på noe en dag. Siden du ikke ønsker mine råd, så overse de råd jeg kommer med, men lytt till alle andre her inne. Det er oppgående vel-menende mennesker .

 

Litt OT. Dette med FB. Jeg forstår at FB er veldig viktig for deg, men husk at vi er veldig mange som lever meningsfulle liv uten FB. Selv om FB har mye å tilby, så kan de som er uredde leve med flotte mennesker rundt seg uten FB. En må bare tørre å være et menneske som har verdi for andre å inkludere i sitt eget liv. Det er ikke så veldig vanskelig, den som er genuint interessert i andre ender fort opp som en person med veldig mange lojale venner. Disse har mer verdi enn alle "likes" som samlet er gitt i FB sin historie.

Lenke til kommentar

Hei!

foreslår at du prøver og finne ut om dere har noen felles interesser som dere kan snakke om. Og så er det nå slik her i verden at man må ta noen sjanser. Og faren for å bli avslått er jo alltids tilstede. Men det må da være mye bedre å finne ut av det enn å gå rundt grøten i evigheter? Om det et blir kleint på jobben er jo mye opp til deg også.

 

GOD JUL og lykke til

Lenke til kommentar

Kjære deg bedreviter. Ta av deg maska nå og les tråden på nytt. Du kan ikke tro at det er slik det fungerer? OK, hun legger merke til at du kommenterer og liker, men du må samtidig gjøre noe ut av deg. Når du kommenterer og liker er du én av mange, hvorfor ikke skille deg ut? Send henne en melding, få livsmottoet mitt inn i skallen: "gi faen!" Og TØR å feil.

 

Uten noen holdepunkt tipper jeg du er en mann godt opp i åra. På tide å bli ung igjen nå, og sjekke opp damene som du gjorde på 80-tallet.

Lenke til kommentar

Dere må gjerne skrive videre, men hvis det etter hvert dukker opp noen som faktisk har tenkt å prøve å hjelpe, så kan det være greit å vite at jeg sletter denne tråden fra mine innlegg og ikke kommer til å kaste bort mer tid på å lese det som postes.

 

Jeg visste jo at det ville komme mange idiotsvar, men håpet som sagt på noen ålreite svar også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...