Gå til innhold

En hel del video fra fra The Division-alfatesten har lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All PR er god PR sier de. Det er jo ikke akkurat som det stemmer, men jeg regner med at det er mange som setter stor pris på å få sniktittet litt på spillet, og det skader sikkert ikke interessen heller.

 

Hvor bra eller dårlig spill er har fint lite å si. Hvem som lager spill har fint lite å si. Hva spillet faktisk handler om har lite å si. Det aller viktigste for et spill er hype. Jeg tør påstå 90% av alle populære spill selges i hovedsak pga hype.

 

Ta så en sånn artikkel som dette. Den høres kanskje negativt ut, men det gjør at vi snakker om spillet. Når vi snakker om spillet skaper vi hype, og når vi skaper hype sørger vi for at mange flere kommer til å kjøpe det. Dette alene gjør at jeg tror spillet garantert kommer til å bli en suksess, selv om det skulle vise seg å være gørrkjedelig og gjøre fint lite nytt. Hype selger spill, og all reklame skaper hype. Derfor er all reklame bra reklame. :)

Lenke til kommentar

 

All PR er god PR sier de. Det er jo ikke akkurat som det stemmer, men jeg regner med at det er mange som setter stor pris på å få sniktittet litt på spillet, og det skader sikkert ikke interessen heller.

Hvor bra eller dårlig spill er har fint lite å si. Hvem som lager spill har fint lite å si. Hva spillet faktisk handler om har lite å si. Det aller viktigste for et spill er hype. Jeg tør påstå 90% av alle populære spill selges i hovedsak pga hype.

 

Ta så en sånn artikkel som dette. Den høres kanskje negativt ut, men det gjør at vi snakker om spillet. Når vi snakker om spillet skaper vi hype, og når vi skaper hype sørger vi for at mange flere kommer til å kjøpe det. Dette alene gjør at jeg tror spillet garantert kommer til å bli en suksess, selv om det skulle vise seg å være gørrkjedelig og gjøre fint lite nytt. Hype selger spill, og all reklame skaper hype. Derfor er all reklame bra reklame. :)

 

 

Tom clancy's The Division er utviklet og gitt ut av Ubisoft. Navnet Tom Clancy følger med. Det er et open world skyte/rollespill. Det skaper hype. Hadde det samme spillet blitt laget av noen helt ukjente, uten Tom Clancy-navnet hadde vi knapt hørt om det. Utvikler og utgiver skaper hype.

 

Hvor bra eller dårlig spillet er vet vi lite om, men vi vet hvem som står bak det og hva som har kommet derfra tidligere. Det gjør at mange blir hypet, og mange skeptiske, alt ettersom deres forhold til Ubisoft.

 

Jeg hadde helt glemt dette spillet, og etter å ha sett videoen tror jeg neppe dette blir kjøp uten svært gode anmeldelser.

 

Edit:

Men har man lyst å teste selv kan man kjøpe f.eks et sverdsett til AC:Unity for 12,50,- som inkluderer tilgang til Beta nå.

 

Edit 2:

Leste litt på reddit og det virker som om folk er imponerte så langt. For 12,50,- er det verdt risikoen. Jeg kjører på. :)

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Igjen så har Ubisoft lyvet folk rett opp i trynet, ikke rart dem vil fjerne videoene. Dette er nok et spill fra Ubisoft som ser helt uvirkelig  ut når Ubisoft viser det fram på messene, og så blir det overhodet ikke noe  likt. Det jeg så på leaka klippene lignet ikke i det hele tatt. Detaljene var virkelig fraværende. 

Lenke til kommentar

Igjen så har Ubisoft lyvet folk rett opp i trynet, ikke rart dem vil fjerne videoene. Dette er nok et spill fra Ubisoft som ser helt uvirkelig  ut når Ubisoft viser det fram på messene, og så blir det overhodet ikke noe  likt. Det jeg så på leaka klippene lignet ikke i det hele tatt. Detaljene var virkelig fraværende. 

 

Du kan da ikke forvente at UBI skal gjøre noe unikt eller originalt, og bra?

 

UBI gjør følgende.

1. Drepe gode serier(Rainbow six og Ghost recon)

2. Lage Klone spill(AC1-100. Farcry 2-100) 

3. Lyve og fucke opp nye IP(Watch dog og The division)

 

Det er det eneste UBI gjør.

Lenke til kommentar

Igjen så har Ubisoft lyvet folk rett opp i trynet, ikke rart dem vil fjerne videoene. Dette er nok et spill fra Ubisoft som ser helt uvirkelig  ut når Ubisoft viser det fram på messene, og så blir det overhodet ikke noe  likt. Det jeg så på leaka klippene lignet ikke i det hele tatt. Detaljene var virkelig fraværende. 

 

Men nå er dette en alpha versjon på en konsoll. Det som blir vist på E3 er veldig ofte en vertical slice som ofte kjøres på PC. Og endel av disse klippene som er blitt delt har vært i elendig kvalitet med en ræva bitrate. 

 

EDIT: Det er ikke rart Ubisoft og andre utviklere har på plass NDA. Da folk dømmer utifra lav kvalitets klipp og attpå en alpha klient....

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...