Gå til innhold

Samsung har store forventninger til ny A-serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye A-serien har egenskaper som for kort tid siden ville sendt dem helt til topps på resultatlistene, med gode AMOLED-skjermer, bra kamera med optisk bildestabilisering og prosessorkraft nok til at du knapt vil merke noen forskjell sammenliknet med toppmodellene.

Siden dette er det eneste som står om kameradelen i artikkelen søkte jeg etter spesifikasjoner i prisguiden. A5 får vistnok 13 Mp (ukjent sensorstørrelse og blendertall), mens A3 får vistnok 1 Mp. Ja, én eneste megapiksel! Det står ikke akkurat i stil med den sparsomme "bra kamera" i artikkelen. Edit: Det er nok glemt et siffer i prisguiden. I følge GSMarena får også A3 13 Mp.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg handlet meg den første A3'en som en midlertidig telefon når iPhonen var på service frem og tilbake i sommer. Ble imponert over hvor godt sammensatt den var. Helt kurant og flott brukeropplevelse også, selv om kamera selvsagt ikke er på topp. Hendig utførelse på telefonen.

 

Tror Samsung er inne på noe med denne serien telefoner her altså.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ventet at det i tillegg ville dukke opp en Galaxy A7 med enda større skjerm, men dette avkreftes av Langø.

Er det kun avkreftet at den ikke kommer med større skjerm, eller avkreftes det at den blir lansert i det hele tatt.

Samsung Galaxy A7 (2016) ligger inne på prisguide og har samme skjermstørrelse som en første A7

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-a7-2016-246203

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Bra de grupperer dem i 3 linjer som dette. Intel har massevis av modeller, men de har liksom i3, i5 og i7. Blir mye lettere å orientere seg i havet av modeller, når de ordnes systematisk som dette, og kuttes ned på selvfølgelig. Selv om du vil dekke hele prisspekteret er det ikke nødvendig å ha utrolig mange modeller.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å kjøpe budsjett telefoner. Kan kanskje begynne å vurdere Samsung sine når de kan heve seg slik som Huawei. Forskjellen er vel at Huawei sine omtrent er flaggskip, men til en langt billigere penge, og har som oftest ikke kuttet ut noe sånn som andre telefoner på et budsjett gjør. Kan si at jeg elsker min Honor 7, og det er ingen tvil om at det er en helt rå mobil for den vanlige forbruker, til en veldig mye billigere pris enn hva Apple og Samsung kan levere.

Lenke til kommentar

 

Det var ventet at det i tillegg ville dukke opp en Galaxy A7 med enda større skjerm, men dette avkreftes av Langø.

Er det kun avkreftet at den ikke kommer med større skjerm, eller avkreftes det at den blir lansert i det hele tatt.

Samsung Galaxy A7 (2016) ligger inne på prisguide og har samme skjermstørrelse som en første A7

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-a7-2016-246203

Samsung svarer ganske enkelt at «A7 kommer ikke».
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...