Jump to content
-SG-Harringen

Nok et stort studio slenger seg på MOBA-bølgen

Recommended Posts

Hmmm, er det virkelig et så stort marked for disse veldig ensformige og repeterende spillene?

League of legends ble ikke verdens mest spillte spill uten grunn. men markede virker ikke spesielt lukrativt for utviklere, siden nesten alle MOBA spill har feilet enormt.

• Like 1

Spør du meg så ser det ut som spiller ligger i et uberørt mellomland innen moba type spillet. Fortsatt stor fokus på 3rd person shoter type sikting, men en spillebane som ser mer ut som en halo type verden i motsettning til Smite sin ekstrem kjedelige flate stil. Pluss varierte abilites og skillshots som fungerer bra i et 3rd ps, ala overwatch.

Jeg kan like dette.

• Like 3

Spør du meg så ser det ut som spiller ligger i et uberørt mellomland innen moba type spillet. Fortsatt stor fokus på 3rd person shoter type sikting, men en spillebane som ser mer ut som en halo type verden i motsettning til Smite sin ekstrem kjedelige flate stil. Pluss varierte abilites og skillshots som fungerer bra i et 3rd ps, ala overwatch.

Jeg kan like dette.

Kartdesignet ser veldig bra ut. Men kan være skummelt med mye kriker og kroker med tanke på balanse og det kompetitive. Blir spennende å se hvordan de løser det.

Spillet må uansett fungere som e-sport. Det vil være den eneste måten et MOBA overlever.

Bare gi opp først som sist.

League og Dota 2 har for lengst kapret all MOBA fansen.

Og så fort Heroes Of The Storm får skikkelig fotfeste, vil de ta med seg de siste etternølerne (og eksisterende fans fra de førstnevnte).