Gå til innhold

Apple har snekret sitt eget batterideksel til iPhone 6s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja mulig der er problemer med det der, jeg har et slikt som dekker hele baksiden uten at jeg har merker noe problemer med dekning når jeg har brukt det. I så fall, så er det vel bare legge antenne leder inn i dekselet? Noe ala hvordan det her virker (..om det virker). 

 

http://gadgetsin.com/linkase-pro-signal-enhancing-iphone-5s-case.htm

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Enig i at den klumpen ser lite tillatende ut, men de fleste skjønner vel at man ikke kan legge ett batteri over antennene båndene?

Apple har lagt antenner inn i batteriet, slik at signal ikke skal forstyrres av batteripakken slik den er nå. Jeg ser ingen grunn til at de ikke kunne lagt inn sterkere antenner i batteripakken og dekket hele telefonen?

 

Og hvis det å ha bra signal hadde vært viktig hadde de ikke bygget telefonen i metall i utgangspunktet. Da hadde de brukt andre materialer. Der går design > dekning. Her gjør det ikke. Så dermed har jo folk som sier at dette ikke er veldig Apple rett? Hvis det skulle vært mer Apple så skulle det vel sånn sett redusert dekning, men sett bedre ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor Apple tar de valgene de tar er ikke enkelt for oss å svare på. Men å male ting såpass sort/hvit som at Apple alltid må velge design fremfor funksjon blir å dra ting litt vel langt syntes jeg.

Akkurat derfor jeg satt spørsmålstegn på nesten alt jeg skrev i innlegget :)

Ikke godt å vite hva Apple kunne/ikke kunne ha gjort her, så derfor påstår jeg ikke at de kunne gjort det sånn, jeg stiller bare spørsmål til om det ikke var en mulighet.

 

Og videre stiller jeg spørsmål om at folk som sier at dette ikke virker veldig Apple gjerne har rett, da Apple i andre tilfeller også velger design fremfor dekning. Jeg har aldri skrevet at de alltid gjør det, jeg har aldri skrevet at de gjør noe. Jeg stiller bare et slikt spørsmål. Nettopp fordi jeg føler det blir feil å male det svart hvitt, som om dette enten er veldig Apple eller veldig lite Apple.

 

Så da får du heller ta det opp med de som skriver bestemte meninger om det eller det. Jeg har absolutt ingen mening her. Jeg bare stiller spørsmål essensielt. Ledende muligens, men fortsatt spørsmål.

Lenke til kommentar

Er dette enda et resultat av at Steve Jobs ikke er med lenger ?

 

stemmer det, som så mange påstår at først er det  noen enkelte ønsker seg , men Apple menrtr at det ikke er nødvendig

så kommer det et 3djepart produkt som gir det ønsket

da finner plutselig Apple ut at de skal lage det ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...