Gå til innhold

Her er redaksjonens 20 heteste julegavetips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem i sitt rette sinn kjøper en 970 over en r9 390?

 

Lavere prise, lik ytelse, lavere strømforbruk, så mindre varme i kabinettet. For meg så virker det som om du må ha en spesiell grunn til å kjøpe R9 390? (Som FreeSync, du spiller spill AMD gjør det bra i etc.)

 

For folk som ikke er fanboys vil hverken 970 eller r9 390 fremstå som et dårlig kjøp. Valget vil være basert på situasjonen din eller, med skjerm spill ol. Samt hvilke versjoner du kan få hvor til hvilken pris (si du vil bestille på konplett f.eks.) Eller hvor du skal ha kortet. ITX med R9 390 kontra 970? Nei takk. Liker du overklokking? Da kjøper du helt klart et 970.

Endret av TKongen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

hvem i sitt rette sinn kjøper en 970 over en r9 390?

 

Lavere prise, lik ytelse, lavere strømforbruk, så mindre varme i kabinettet. For meg så virker det som om du må ha en spesiell grunn til å kjøpe R9 390? (Som FreeSync, du spiller spill AMD gjør det bra i etc.)

 

For folk som ikke er fanboys vil hverken 970 eller r9 390 fremstå som et dårlig kjøp. Valget vil være basert på situasjonen din eller, med skjerm spill ol. Samt hvilke versjoner du kan få hvor til hvilken pris (si du vil bestille på konplett f.eks.) Eller hvor du skal ha kortet. ITX med R9 390 kontra 970? Nei takk. Liker du overklokking? Da kjøper du helt klart et 970.

 

Spot on, har selv vurdert begge disse en stund.

Kjøpe 970 med mulighet for å kjøre SLI senere uten å kjøpe ny strømforsyning? Jepp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser mange rare valg i denne lista. Blant annet Razer Siren (karakter 8) fremfor Blue Yeti (karakter 9), og Nvidia 970 fremfor AMD 390, når de begge er ganske like og begge burde bli nevnt.

 

Dere trekker også frem Apple Watch som (basert på det tydelige fallende interessen i media) antagelig er et ganske ubrukelig produkt. Jeg synes ikke en 7/10 dyr klokke burde være en anbefaling til julegave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...