Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sugen Historielærer


Anbefalte innlegg

Som dere skjønner har jeg en dårlig historielærer, klassen har klaget på, men til ingen nytte :( Vi hadde egentlig en fremføring i dag, men ble istedet flyttet til neste mandag. Fremføringen har allerede blitt flyttet to ganger fra før av. Problemet er da at neste mandag har jeg en annen prøve som jeg må øve til. Så jeg vurderer da å spørre om jeg kan skrive en innleveringoppgave om temaet min gruppe har om. Tror dere jeg kan gjøre det? Jeg har allerede spurt han på itslearning, men han fjotten svarer ikke. :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dette er en gjenganger hos en lærer som ikke holder mål har elev- og lærlingombudet ( http://elevombud.no/elev) en god veiledning for hvordan du kan håndtere slike saker. Først med læreren og om det ikke holder, ta det opp med de høyere maktene, om det er flere elever som føler det samme om læreren vil dere bli hørt så lenge dere går saklig frem!
Har vært i samme suppa selv og etter en formell klage til rektoren tok det ikke lang tid før læreren tok en drastisk endring i sine rutiner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...