Gå til innhold

RYKTE: Vil Apple lansere en ny «billigmobil» i februar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror denne vil selge ganske bra da den har 4" skjerm. Har hatt 6 plus et år nå, og kan godt si at det har vært litt slitsomt å måtte alltid håndtere telefonen med to hånd. Spesielt når man er i farta og har noe annet å bære på, da kan man bare rett og slett ikke drive med noe på telefonen.

 

Om kameraet på denne blir like bra som 6/6s så er det muligens jeg vurderer å selge plussen og kjøper denne.

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør de ikke som Sony/Samsung istedenfor? Samsung sin A-serie er ikke like bra som deres toppmodeller, men du skal ha litt kjennskap til hvordan modellene ser ut for å skille den fra sine dyre kamerater på utsende. Sony sine mobiler deler og likt designspråk. En Sony M4 aqua er lik i design som ZX toppmodellene. Z5C er langt mindre enn toppmodellen, men beholder tilnærmet samme specs. Samsung fant det ut med sine S4 mini og S5 mini at modeller som åpenbart bare er en billig utgave av en annen telefon ikke fungerer. Folk er ikke interessert i det. Hvis du gir folk en modell som ser lik ut, men har noen forskjeller derimot, blir det et bra økonomisk alternativ.

Tror denne vil selge ganske bra da den har 4" skjerm. Har hatt 6 plus et år nå, og kan godt si at det har vært litt slitsomt å måtte alltid håndtere telefonen med to hånd. Spesielt når man er i farta og har noe annet å bære på, da kan man bare rett og slett ikke drive med noe på telefonen.

Om kameraet på denne blir like bra som 6/6s så er det muligens jeg vurderer å selge plussen og kjøper denne.

Veldig tvilsomt. Apple gikk vekk fra 4" for en grunn. Det er håpløst lite, og utrolig langt ifra det folk flest vil ha av skjermstørrelse. Hvis du har 6 plus, hvorfor ikke bare kjøpe ikke plus versjonen? Eller hva med en Sony Z5C? Den er langt mindre enn en Apple telefon. Apple telefoner kommer jo alltid med ekstra mye ramme rundt. Hvis du prøver telefoner fra konkurrenter er de langt bedre å holde å bruke i forhold til skjermstørrelse. Det at de lager den 4" virker for meg som om de kommer til å selge et produkt som er sånn OK, til en høy pris. Dette høres enda dårligere ut enn 5C synes nå jeg. Se på A3/A5/A7/M4 Aqua ol. Det er det jeg mener de bør gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er mye penger, men igjen, alt det disse mobilene kan gjøre og med det utseende gjør så jeg hadde kjøpt den for 15-k hvis det hadde vært prisen som var satt. Hvis du er uenig og mener det hadde vært altfor dyrt.. Så hadde nok jeg gått rundt med denne teknologien ,imens du hadde blitt stående utenfor å klage (og vært misunnelig) .. Ta mine 8k- takk for at dere klarer å lage noe så sykt bra!

Lenke til kommentar

Syns det er mye penger, men igjen, alt det disse mobilene kan gjøre og med det utseende gjør så jeg hadde kjøpt den for 15-k hvis det hadde vært prisen som var satt. Hvis du er uenig og mener det hadde vært altfor dyrt.. Så hadde nok jeg gått rundt med denne teknologien ,imens du hadde blitt stående utenfor å klage (og vært misunnelig) .. Ta mine 8k- takk for at dere klarer å lage noe så sykt bra!

Selv om jeg er veldig fornøyd med et produkt, og kunne betalt mye for det, fordi det bare er så bra, så ville jeg ikke betalt en pris som er langt over det selskapet fortjener for produktet. Jeg ser ingen grunn til å gi massevis av penger til produsenter slik som dette. Spesielt ikke selskap som Apple som reinvesterer så lite. Det er dårlig for økonomien. Det gir heller ingen intensiver for selskapet om folk bare kaster penger etter dem uansett. Og Apple er jo forsåvidt litt i en slik situasjon nå. De har ikke noen intensiver for å gjøre noe spesielt, og de samler opp massevis av penger. 

 

Med tanke på økonomien, og teknologiske fremskritt ville jeg aldri kjøpt en iPhone for prisen de ligger på nå. Produkter som MacBook og rMBP er derimot veldig greie produkter for prisen de selges for, og mengden Apple gjør og har gjort med dem. Med iPhone føler jeg for mye av prisen blir en donasjon til Apples pengebinge, en donasjon som ikke er frivillig. For noen vil det være greit, for noen vil de ikke se noe problem med det, og det er bare bra og fortjent. Jeg bare sier hva jeg mener, utifra mitt synspunkt. Alle trenger jo ikke å tenke på økonomien som helhet og teknologisk fremgang for menneskeheten. (Det var ikke ment sarkastisk).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Helt syyyykt at folk betale 8k for mobiler som de bruker i 1 år og kaste vekk ittepå.

 

Hvem betaler 8k for en mobil i ett år og "kaster den vekk"?

lillesøstrene mine, 90% av alle jentene i klassen min hadde iphone 5 når den var ny, kjøpte seg iphone 5s når den komm ut alikevel. De fleste av de har nå iphone 6...

Lenke til kommentar

 

 

Helt syyyykt at folk betale 8k for mobiler som de bruker i 1 år og kaste vekk ittepå.

Hvem betaler 8k for en mobil i ett år og "kaster den vekk"?

lillesøstrene mine, 90% av alle jentene i klassen min hadde iphone 5 når den var ny, kjøpte seg iphone 5s når den komm ut alikevel. De fleste av de har nå iphone 6...

 

 

Bortskjemte drittunger mao. Jeg har hatt iPhone siden 2008, minus to år. Er på min tredje iPhone nå. Vel verdt de 3500-6000 jeg har betalt. Aldri hatt noe problem med dem, i motsetning til den ene Android-mobilen jeg har hatt. Kvalitet koster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Meget interessant hvis det stemmer. Har lyst på ny iPhone, men synes prisene er helt horrible, spesielt når jeg helst vil ha 64GB minne. Kanskje like greit å vente til januar og se om det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...