Gå til innhold

Nordmann i verdenstoppen på å donere datakraft til forskning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva om han heller hadde investert pengene og tiden i en utdannelse som gjorde at han kunne jobbet litt mer med ekte forskning?

Det stoppes ofte av interesse (ikke at jeg kjenner War) + at "alle" vet at datakraft er mangelvare innen forskning. Vi trenger ikke fler forskere, vi trenger fler superdatamaskiner. Tallknusing FTW :)

 

Edit, litt feilformulert.

 

Edit; @War: :thumbup::love::w00t:

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva om han heller hadde investert pengene og tiden i en utdannelse som gjorde at han kunne jobbet litt mer med ekte forskning?

Dette er ekte forskning. Alle kan ikke gå rundt i hvite frakker og diskutere teorier. Noen må gjøre det praktiske også.

Da trenger man arbeidshester (hardware), får å dra forskningen framover.

 

Hatten av til deg War og resten av laget! Stå på :D

Endret av Tekky
  • Liker 4
Lenke til kommentar
– Etter at sikringene gikk daglig så fikk jeg valget: kona eller PC-ene. Innimellom savner jeg henne, forteller Andersen.
Vi er ikke helt sikre på om han spøker eller ikke.
 

 

 

haha, fantastisk fyr og artikkel.Stor kudos, dette står det stor respekt av War og sn1ken  :thumbup:

Det skal sies at det er mang en tålmodig frue bak enhver folder :p Følte litt på det når jeg på det meste hadde 11 GPUer og div. CPUer kjørende og jeg var like ofte ute å kjøpte eller solgte hardware som dagligvarer mhm.

 

Og det banker alltid godt i et hjertet til en traver når man ser slike flotte og ryddige installasjoner.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...