Gå til innhold

Får ikke lest artikler på Tek, hvorfor ikke?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har et problem med å få lest artikler her på Tek.no enda jeg har deaktivert Adblock og whitelisted Tek i Ghostery. Jeg har ingen andre ting som blokkerer annonser, så vet ikke helt hvordan jeg skal få fikset dette. Bruker siste versjon av Firefox visst det skulle ha noen betydning.

 

Noen som har en idè om hva som kan være feil?

 

post-88331-0-84964100-1448554464_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Ser dere annonser på nettsiden når dere får denne beskjeden?

 

Hvis du bruker Firefox er det verdt å merke seg at hvis nettleseren er satt til å aldri huske historikk, telles nettlesereøkten som en privat økt på samme måte som en Inkognito-økt. Hvis du i tillegg da har sjekket av for valget "Bruk sporingsbeskyttelse i private vinduer", vil annonsene ikke lastes inn.

Lenke til kommentar

Forbanna drittnettsted. 

 

Installer ScriptBlock i Google Chrome, da kan dere lese artikler uten reklame med Adblock.

 

https://chrome.google.com/webstore/detail/scriptblock/hcdjknjpbnhdoabbngpmfekaecnpajba

 

Reklametvangen er avhengig av at Javascript blir kjørt i nettleseren. ScriptBlock vil blokkere Javascript, og på den måten oppdager ikke reklametvangen at annonsene ikke blir vist. 

Endret av Exxon Valdez
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det.

Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc.

Lenke til kommentar

 

Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det.

Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc.

 

Jeg ser at du hat whitelistet tek.no. Som sagt, så må du trykke på pause blocking.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hei

 

Ser dere annonser på nettsiden når dere får denne beskjeden?

 

Hvis du bruker Firefox er det verdt å merke seg at hvis nettleseren er satt til å aldri huske historikk, telles nettlesereøkten som en privat økt på samme måte som en Inkognito-økt. Hvis du i tillegg da har sjekket av for valget "Bruk sporingsbeskyttelse i private vinduer", vil annonsene ikke lastes inn.

 

har opplevd dette noen ganger selv, både på mobil og pc, ja annonse er der:

 

 

DfpOmi6.png

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar

 

 

Det er Ghostery sin skyld. Trykk på "pause blocking" så virker det.

Jeg har whitelistet Tek i Ghostery så det må være noe annet som ligger bak. Problemet virker å være litt random, noen ganger har jeg 0 problemer med å lese artikler, mens andre ganger popper meldingen opp at jeg må deaktivere Adblock etc.

 

Jeg ser at du hat whitelistet tek.no. Som sagt, så må du trykke på pause blocking.

 

Det skal ikke være nødvendig når jeg allerede har whitelistet de. Som sagt så fungerer alt som det sal noen ganger, mens andre ganger ikke, så jeg tror ikke det er ghostery som er feilen her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...