Gå til innhold

From Cinder to Cinder - Slutten for europa slik vi kjenner det?


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvornår er det "hvite" i Norge kommer i mindretall?

 

1. Ta datoen du poster påstanden.

 

2. Legg til 50 år (om du er pessimistisk nasjonalist) eller 100 år (om du er optimistisk ditto.)

 

3. Regn ut svaret. 

 

Det funker enten du poster idag, om 10 år eller om du postet det for 10 år siden...  :wee:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

2. Legg til 50 år (om du er pessimistisk nasjonalist) eller 100 år (om du er optimistisk ditto.)

 

 

Jeg har ingen formening om når, eller hvorvidt det i heletatt kommer til å skje.

 

Men de som antageligvis har studert dette "mer" enn meg selv, har kanskje noen utregninger på denslags.

 

Kunne jo vært interessant å vite "situasjonen", uavhengig av om man "frykter" scenario eller ei.  :)

 

Såvidt jeg kan skjønne, er det evt. differanse i fødselrate som vil påvirke balansen(?), + mengde innvandring.

Lenke til kommentar

Det kom 8800 asylsøkere i oktober. Om vi tror at den takten vil fortsette "evig", så vil det komme 100 000 i året. Om alle sammen (mot all formodning) får opphold så vil det ta 50 år til de (hvem nå "de" er) er fler enn oss, gitt at den "hvite" befolkningen står på stedet hvil.

 

Fødselstallene kan vi desverre ikke sette vår lit til. Innvandrernes barn får færre barn enn sine foreldre, og deres barn igjen enda færre. Selvsagt dårlig gjort av innvandrerjentene å ødelegge en solid nasjonalistisk myte på den måten, men slik er det...

 

Men har man ikke matematikken og statistikken på sin side, så har man alltids en youtube-video.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ingen offisiell plan nei.

477307-assriflelgcolor.gif

:whistle::innocent:

 

European Commission strengthens control of firearms across the EU

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-15-6110_en.htm

 

Sakte men sikkert så jobber den europeiske union mot det europeiske folk, dette er en realitet folk må få opp øynenen for.

 

Mindre kryptering, mer overvåkning.

Færre våpen, mer politi.

 

De har ikke vårt beste i tankene, de har aldri hatt det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er godt dokumentert at hvite går frivillig mot sin død.

 

Sier Frey og Coleman. Det blir ikke nødvendigvis fasitsvaret av at mange aviser siterer dem.

 

Men ja, vi går mot vår død. Uungåelig, alle sammen. Og europeernes dillemma er at vi ikke lager nok barn til å erstatte oss når vi faller fra. Og det får strengt tatt være den enkeltes valg, og så blir det som det blir.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er nifst å se islamnet.no på veggen bak den ekstremisten som snakker til forsamlingen. Dette er det Norge muslimene ønsker.

 

Det er akkurat de samme folkene som du ser på document.no. Ekstremister.

 

Antar du bare at alle muslimer er enige i islamnet.no?

 

Antar? Det holder med alle de impulser som kommer i min private sfære direkte og indirekte. Kvinnehat og homohat er digert, for ikke å snakke om forakten for demokrati og talefrihet. Du skal ikke lete lenge for å finne mange muslimer som mellom linjene støtter et totalitært samfunn basert på sharia. Dette er ikke noe jeg har lest ett sted, dette er hva jeg opplever.

Lenke til kommentar

Siden du er så god til å google kunne vi kanskje få noen tall som er aktuelle for Norge?

 

http://www.rights.no/2008/11/oslo-2029/

 

 Ved å anvende Statistisk Sentralbyrås (SSB) høyalternativ for innvandring (som faktisk er lavere enn nettoveksten de siste årene), har man kommet fram til at innvandrere og deres etterkommere vil utgjøre et flertall i Oslo i 2029.

 

Oslo først, resten av norge etterpå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...