Gå til innhold

Fallout 4-utvikleren advarer mot å bruke konsollkommandoer på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker når spill kom og bugs var forventet, en var glad for opplevelsen uansett og gjorde ting for å komme rundt bugs. Og når/hvis det kom patch for spillet med i ny utgave av PC Gamer på CD'n var en fornøyd med det 1-2 måneder etterpå, men en brydde seg egentlig ikke så mye for det er jo bare små bugs det er snakk om.
 

Pepperidge farm remembers.

Med andre ord husker du når gamere ikke var en gjeng klagende sytende snørrunger som skriker ned youtube med drama for små bugs. Hvis spillet er uspillbart pga bugsene ville jeg forstått det, men all youtube dramaen rundt fallout 4 er patetisk. Trur også mange youtubere fremmer denne ekstreme sytingen fordi Fallout 4 gir automatisk masse visninger siden det er så populært og nå som de ikke kan hype spillet kan de bare drege det ned for å tiltrekke seere.

 

Endret av Gunman1986
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker når spill kom og bugs var forventet, en var glad for opplevelsen uansett og gjorde ting for å komme rundt bugs. Og når/hvis det kom patch for spillet med i ny utgave av PC Gamer på CD'n var en fornøyd med det 1-2 måneder etterpå, men en brydde seg egentlig ikke så mye for det er jo bare små bugs det er snakk om.

 

Pepperidge farm remembers.

Med andre ord husker du når gamere ikke var en gjeng klagende sytende snørrunger som skriker ned youtube med drama for små bugs. Hvis spillet er uspillbart pga bugsene ville jeg forstått det, men all youtube dramaen rundt fallout 4 er patetisk. Trur også mange youtubere fremmer denne ekstreme sytingen fordi Fallout 4 gir automatisk masse visninger siden det er så populært og nå som de ikke kan hype spillet kan de bare drege det ned for å tiltrekke seere.

 

 

 

Da er det jo ganske ironisk at den eneste sytingen her kommer fra deg..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mousesmoothing, mouseacceleration og input delay må fikses. Kjøpte spillet og syns det var uspillbart med så merkbar delay på handlingene mine. Også HUD er designet for konsoll og flere knapper som er hard-kodet og ikke kan endres.

 

Støtter av prinsipp ikke utviklere som gjør en så dårlig jobb. Spillet er tydeligvis (basert på reviews) helt fantastisk, så hadde de sagt "xbox og playstation only" hadde det vært lov, men ikke annonser spill til PC uten å gjøre en skikkelig jobb med flyttingen.. Dårlige console-port til PC. Fikk heldigvis refund på spillet!

Endret av seppo-
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker når spill kom og bugs var forventet, en var glad for opplevelsen uansett og gjorde ting for å komme rundt bugs. Og når/hvis det kom patch for spillet med i ny utgave av PC Gamer på CD'n var en fornøyd med det 1-2 måneder etterpå, men en brydde seg egentlig ikke så mye for det er jo bare små bugs det er snakk om.

 

Pepperidge farm remembers.

 

 

Jeg husker denne ihvertfall :-)

 

Den beste bugen må vel være Myth 2 som hadde en feil i avinstallerings-programmet som i u-patchet tilstand kunne formatere disken din.

Endret av Mithridates VI
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Husker når spill kom og bugs var forventet, en var glad for opplevelsen uansett og gjorde ting for å komme rundt bugs. Og når/hvis det kom patch for spillet med i ny utgave av PC Gamer på CD'n var en fornøyd med det 1-2 måneder etterpå, men en brydde seg egentlig ikke så mye for det er jo bare små bugs det er snakk om.

 

Pepperidge farm remembers.

 

Jeg husker denne ihvertfall :-)

 

Den beste bugen må vel være Myth 2 som hadde en feil i avinstallerings-programmet som i u-patchet tilstand kunne formatere disken din.

 

 

Forventet du noe annet? Avinstallere Myth 2 er heresy som fortjener mer enn tvunget formatering! Fallen Lords og Soublighter er noen av de beste spillene ever, avinstallering av The Wolf Age fortjener 200 piskeslag i mecca men ikke noe så ille som formatering da det spillet var bra men ikke like bra som forgjengerne. Ah savner Myth spillene noe jævlig, må hente frem windows 98 pc'n min en gang.

 

Fry i den episoden er story of my life man, kaste bort masse penger på nostalgia. GOG you will be the end of me!

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Mousesmoothing, mouseacceleration og input delay må fikses. Kjøpte spillet og syns det var uspillbart med så merkbar delay på handlingene mine.

Har selv ventet litt med å kjøpe FO4 i påvente av oppgradert hardware, men det frister ikke akkurat mer når jeg leser dette. Latterlig at input skal være et problem i et spill hvor opplevelsen er i stor grad diktert av skyting og interaksjon med verdenen.

Lenke til kommentar

For de av dere som vurderer FO4 på pc nord og ned på grunn av mouse-smoothing. Dere er klar over at det er helt trivielt å skru av? Selv gjorde jeg det i ini-fil på release dag men er enda enklere med "Fallout 4 Configuration Tool " http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/102/?. Forstår ærlig talt ikke hvis det er *det* som gjør at du ikke skal kjøpe spillet. Prinsipp er prinsipp men spill er spill! :-)

Lenke til kommentar

For de av dere som vurderer FO4 på pc nord og ned på grunn av mouse-smoothing. Dere er klar over at det er helt trivielt å skru av? Selv gjorde jeg det i ini-fil på release dag men er enda enklere med "Fallout 4 Configuration Tool " http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/102/?. Forstår ærlig talt ikke hvis det er *det* som gjør at du ikke skal kjøpe spillet. Prinsipp er prinsipp men spill er spill! :-)

 

Prinsippet ligger vel strengt tatt i å ikke støtte utviklere man mener gjør en dårlig jobb. At det er trivielt å fikse (ved hjelp av en å tukle med innstillinger ikke tilgjengelige inne i spillet eller ved hjelp av en mod) er i så måte irrelevant.

Lenke til kommentar

Her er EGENTLIG hvordan du skal få best spill glede av alle "bethsesda" spill

 

Vent 1 år etter release

 

-fleste store bugs vekke

-Mods som faktisk lager dybde i spillet

-Full edition -> få med alle dlc 

-billigere

 

 

 

Og kjøpe eit "bethesda" på dag 1 er latterlig, men folk lærer aldri fra tidligere spill :)

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...