Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Forstuet fot - varig skade?


Sebby

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!

Jeg forstuet foten min for et par uker siden. De første dagene var det helt forferdelig, hovnet veldig opp, og klarte nesten ikke sette foten ned i bakken. Men etter noen dager ble det plutselig veldig mye bedre. Begynte da å bruke benet mye mer og gikk nesten som vanlig igjen. Men jeg tror kanskje jeg brukte foten for mye, for fort. Fikk et lite 'tilbakefall' der den ble litt verre igjen noen dager. Nå er foten nesten bra, men er liksom noe som ikke blir helt bra inni der, en veldig ubehagelig følelse midt i foten.

Er litt bekymret for dette. Kan man skade foten permanent om man bruker den for mye etter en forstuelse, eller vil dette gå over med nok tid?

Ha en fortsatt god kveld folkens! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller, som i mitt tilfelle: Fikk skaden for 5 år siden (på jobb) og siden det var relatert til et arbeidsuhell ble lege koblet inn. Røntgenbilde av fot viste en ørliten brist i et ben. Fikk i grunnen samme beskjed om at dette vil gå over. Nå, 5 år etterpå er det fortsatt tydelig 'ømt'! Så det går nok muligens over etter hvert men det kan (i mitt tilfelle) ta mange år...   :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...