Jump to content
henrikrox

Black Friday 2015 - Tilbudstråd

Recommended Posts

Tror det er feil. Har vært på og sjekket spilldealene siden kl 23.00 (da begynte cdon å henge seg), og etter at siden faktisk lastet så har spillene kun lagt til 479, så tror faktisk ikke at de har lagt på 399 i det hele tatt.

Dårlig.... Prøvde flere ganger å se om det var noe gode tilbud å få tak i.. Men gikk no pinade ikke an å komme seg inn på noe!

Annonse

Tror det er feil. Har vært på og sjekket spilldealene siden kl 23.00 (da begynte cdon å henge seg), og etter at siden faktisk lastet så har spillene kun lagt til 479, så tror faktisk ikke at de har lagt på 399 i det hele tatt.

Fikk høre på chat at det var 399,- som gjaldt og ikke 299,- som det stod på forsiden. Merkelig

Hvorfor står det at Fallout 4 kosta 399 til Ps4 når prisen egentlig var 500? Prøvde å laste inn tilbudene som kom på Cdon kl 23:00, men neida. Skuffende av Cdon

Min oppsummering av Black Friday:

Bare rot, vanskelig å finne frem og ingenting interessant kom for salg.

Resultat:  Kjøpt 0.    (null)  

(tips til neste år; drit i å spre "tilbudene" ut over uker/timer/whatever!   Lag Black Friday eller la vær!)

• Like 7

Tja, da ble det kanskje en gaming laptop på meg. Collect @ store, så om jeg får 20% rabatt blir det kjøp, hvis ikke blir det ikke.

• Like 1

Da er det bare å begynne å glede seg!  :green:

http://cdon.no/cyber_monday/

"så lover vi at dere ikke vil bli skuffet!"

Tviler

Jeg har kjøpt beste skibriller på markedet til nokså grei pris. Fikk de for 1400, mot vanlige 2200, så skal ikke klage på CDon :)