Gå til innhold

CrossFire med 2 forskjellige AMD-skjermkort


FreddyFoodMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  1. Kortet du har i PC-en nå vil jeg fraråde å kjøre i CFX, det er for svakt til at det er noe poeng.
  2. Hovedkortet du bruker i PC-en din nå vil ikke gi en god opplevelse under CFX, primært fordi det andre kortet vil få vesentlig høyere forsinkelse mot CPU og det andre kortet.
  3. R7 260X kan kun kjøres i CFX med R7 260X eller R7 360, men som tidligere nevnt er det for svakt til at det vil gi en god opplevelse.

 

Kjøp heller et R9 380 som er mer enn dobbelt så raskt som ditt nåværende kort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

  1. Kortet du har i PC-en nå vil jeg fraråde å kjøre i CFX, det er for svakt til at det er noe poeng.
  2. Hovedkortet du bruker i PC-en din nå vil ikke gi en god opplevelse under CFX, primært fordi det andre kortet vil få vesentlig høyere forsinkelse mot CPU og det andre kortet.
  3. R7 260X kan kun kjøres i CFX med R7 260X eller R7 360, men som tidligere nevnt er det for svakt til at det vil gi en god opplevelse.

 

Kjøp heller et R9 380 som er mer enn dobbelt så raskt som ditt nåværende kort.

 

Okey, det var det jeg trodde. Siden kjøpe en ferdig bygd billig PC. Tenkte jeg skulle oppgradere den nå. Men takk for svar, der lærte jeg mye! ;)

Lenke til kommentar

R7 260x kan kun kjøres i crossfire med R7 260x og R7 360x.

R7 360 har for få ROPs til å kunne fungere i crossfire med R7 260x ;)

R7 260 er basert på Tobago Pro

R7 260X er basert på Tobago XTX

R7 360 er basert på Tobago Pro

R7 360X eksisterer ikke

 

Så lenge kortene bruker samme brikke kan de kjøres i CFX på AMD-siden, altså kan man kjøre R9 390X i CFX med et R9 295X2 eller R9 290 om man ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...